خبرگزاری کار ایران

اگر حق با هاشمی است بدون جنجال کارش را پیگیری کند

دادگر: حکم دیوان هیچ ارتباطی به انتخابات ندارد/ تیراندازی 16 میلیارد بدهی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۴۳۷

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: حکم دیوان، رای قبلی دیوان را نقض کرده و هیچ ارتباطی به انتخابات ندارد.

به گزارش ایلنا، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: حکم دیوان، رای قبلی دیوان را نقض کرده و هیچ ارتباطی به انتخابات ندارد. وزارت ورزش اعلام کرد انتخابات درست است اگر در آینده رایی صادر شود ما تابع قانون هستیم و فرار نمی کنیم.

وی درباره بدهی فدراسیون گفت: ١٥ میلیارد و ٦٠٠ میلیون تومان بدهی داریم و تلاش ما این است که بدهی برای فدراسیون به بار نیاوریم. مردم، افراد خصوصی و یا غیرحقیقی مطالبات را پرداخت کنیم.

رییس فدراسیون تیراندازی در ادامه درباره مشکل فشنگ عنوان کرد: ما از نظر داخلی مشکلی نداریم و باید ارتباط مان را با کسانی تولیدکننده بودند، ضعیف است اما در کوتاه مدت این مشکل حل خواهد شد. یکسری تجهیزات نیز از خارج از کشور تهیه می شود که در این خصوص تابع سیاست های نظام هستیم. وظیفه فدراسیون تأمین سلاح و فشنگ است که فکر می کنم در یک تا سه ماه آینده این مشکل را حل کرده تا ورزشکاران بدون فشنگ تمرین نکنند.

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره بدهی فدراسیون به لازلو سرمربی سابق تیم ملی تفنگ ایران، عنوان کرد: ما موظف به پرداخت این بدهی هستیم اما با تعامل سعی می‌کنیم با حداقل پرداخت رضایت او را بگیریم، من قبلاً در چند فدراسیون تجربه این کار را داشته‌ام.

وی همچنین درباره فشنگ‌هایی که در گمرک باقی مانده، عنوان کرد: همکاران ما از روز چهارشنبه تلاش کردند این فشنگ‌ها را ترخیص کنند و ما مانعی برای این کار نداریم.

دادگر همچنین در پاسخ به این سؤال که شما خودتان با رأی دیوان رئیس شدید و حالا همین حکم برای مهدی هاشمی صادر شده آیا نمی‌توانید به صورت دوستانه این مشکل را حل کنید، تصریح کرد: ما با کسی عناد نداریم؛ چه کسانی که در گذشته در فدراسیون بودند، چه افرادی که کنار فدراسیون تلاش کردند. هاشمی زحمت کشیده و هیچ کس منکر نیست. او کرسی بین‌المللی دارد و من معتقدم این کرسی متعلق به هاشمی یا متعلق به ما نیست بلکه برای ایران است و این کرسی باید تست شود. 

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سؤال که فدراسیون جهانی هنوز نام سیدمهدی هاشمی را به عنوان رئیس مطرح کرده نظر شما در این باره چیست گفت: طبق خبری که خبرگزاری فارس منتشر کرده بود فدراسیون جهانی اعلام کرد ما در مسائل داخلی ورود نمی‌کنیم و این مشکلات باید در داخل حل شود. من هم بر این باورم که این مسائل را باید داخل حریم و چارچوب کشورمان حل کنیم. عریضه به بیگانگان بردن به مصلحت هیچ کسی نیست.

وی افزود: فصل‌الخطاب ما قانون است اگر حق با هاشمی است او بدون جنجال پیگیری کند نمی‌خواستم به این موضوع ورود کنم اما زمانی که خودم از دیوان رأی گرفتم هیچ مانعی ایجاد نکردم و بدون حاشیه دنبال کار قانونی بودم. اینکه هنوز رأی اعلام نشده جنجال کنیم دود آن به چشم ورزشکار می‌رود بعد از این مراحل نوبت به اعضای مجمع است. احتمالاً مجمع فوق‌العاده تشکیل می‌شود، اختیارات مجمع پیش‌بینی شده و راه باز است. برای اینکه به ورزش لطمه نخورد کار باید بی‌سروصدا دنبال شود و نباید با مصاحبه فدراسیون را به چالش بکشانیم.

دادگر همچنین درباره برنامه‌های فدراسیون تأکید کرد: ما در گذشته در المپیک هیچ مدالی نداشتیم و تلاش ما این است برای نخستین بار مدال کسب کنیم. در مسابقات آسیایی مدال کسب کرده‌ایم اما به دنبال ارتقای رنگ آنها هستیم. برنامه‌های فدراسیون طبق زمانبندی پیش خواهد رفت. 

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه اهداف پروازی هیچ وقت در المپیک شرکت نکرده و ورزشکاران این رشته اعتراض‌های زیادی را در خصوص عدم اعزام به مسابقات مختلف داشتند خاطرنشان کرد: بعد از دو سال این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد که درخشش خوبی داشت و ما با اختلاف جزئی چهارم شدیم، ما می‌توانیم با تمرینات مستمر در المپیک حضور پیدا کنیم. تا امروز هیچ ورزشکاری در اهداف پروازی نداشتیم که در المپیک شرکت کند. تلاش می‌کنیم سهمیه المپیک را بگیریم. در تیم‌های پایه نسبت به گذشته ضعیف عمل کردیم و باید به دنبال پشتوانه‌سازی باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اردوهای تیم ملی از کی شروع می‌شود و آیا برنامه‌ای برای جذب مربی خارجی دارید، اظهار داشت: هفته آینده اردوها تشکیل می‌شود، با مربیان قبلی کار را ادامه می‌دهیم، برخی می‌گویند مربی خارجی بگیریم و برخی می‌گویند با مربیان داخلی ادامه دهیم. برای المپیک شاید لازم باشد از مربی خارجی استفاده کنیم. ما گروه کارشناسی تشکیل دادیم که در آینده موضع فدراسیون را اعلام می‌کنیم البته اگر مربی خارجی بیاید نافی مربی داخلی نیست و آنها در کنار مربی خارجی می‌توانند کار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز