خبرگزاری کار ایران

خطر محرومیت بزرگ در کمین استقلال؛ پرونده مهاجم سابق به CAS رسید

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۰۹۸

پرونده پروپئیچ به دادگاه بین المللی ورزش رسید تا روند پیگیری پرونده مطالبات عقب افتاده مهاجم سابق استقلال وارد مرحله جدیدی شود.

به گزارش ایلنا، شکایت پروپئیچ مهاجم کروات از استقلال به دادگاه بین المللی ورزش رسید و در صورتیکه این تیم نتواند بدهی 330 هزار دلاری وی را پرداخت کند حکم CAS صادر خواهد شد.

پروپئیج ابتدای فصل پانزدهم به استقلال آمد و پس از روی کار آمدن علیرضا منصوریان با وجود قرارداد دوساله‌ای که داشت از استقلال جدا شد و شکایت او پس از مدتی خطر محرومیت را برای استقلال در بر داشته باشد.

بخشی از مطالبات فصل اول و دستمزد کامل فصل دوم و همچنین بهره این پول رقمی حدود 330 هزار دلار شده که آبی‌ها پیش از این به دلیل پرداخت نکردن مطالبات در پنجره نقل و انتقالاتی فصل گذشته از جذب بازیکن محروم شدند و با ارسال نامه شکایت این مهاجم باید حکم نهایی دادگاه بین المللی دادگاه ورزش باشیم.

AFC هم با ارسال نامه‌ای از باشگاه‌های ایرانی درخواست کرده بود تا تاریخ 9 شهریورماه مطالبات عقب افتاده شان را پرداخت کنند تا بدون مشکلی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر ایران حاضر شوند و حالا که پرونده پروپئیچ به مشکلات مالی استقلال پس از شکایت چند بازیکن دیگر مانند تیموریان، رضایی و ... اضافه شده باید دید استقلال می‌تواند بدهی‌هایش را پرداخت کند یا محرومیت بزرگی برای آبی‌ها شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز