خبرگزاری کار ایران

سازمان لیگ تکلیف دو بازیکن خاطی را معلوم کرد

فوری: وضعیت حاتمی و صادقی برای بازی امروز مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۹۹۳

دو بازیکنی که روز گذشته در هتل المپیک با یکدیگر درگیر شدند، وضعیت‌شان برای حضور در دیدار امروز تیم‌هایشان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته و در جریان حضور همزمان دو تیم پیکان و تراکتورسازی در هتل المپیک، میان دو بازیکن با تجربه این دو تیم درگیری لفظی و فیزیکی پیش آمد که کار به دخالت حراست هتل کشیده شد.

فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی که با یکدیگر درگیری پیدا کردند، با حکمی که به سرعت از سوی کمیته اخلاق صادر شد تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شدند و این موضوع باعث نگرانی کادرفنی دو تیم برای حضور در دیدارهای روز جمعه آنها شده است.

در خبرها آمده بود حاتمی و صادقی بازی تیم‌هایشان برابر استقلال و ذوب‌آهن را که روز جمعه برگزار می‌شود از دست داده‌اند و در این هفته از رقابت‌ها غایب خواهند بود ولی پیگیری‌ها نشان می‌دهد اینگونه نیست.

سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: ظاهراً کمیته اخلاق حکم این دو بازیکن را صادر کرده است ولی هنوز این حکم به ما ابلاغ نشده است و تا زمانی که حکمی ابلاغ نشود شکل اجرایی پیدا نمی‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در تعطیلات آخر هفته هستیم و کارهای اداری انجام نمی‌شود احتمالا این حکم از روز شنبه که اولین روز کاری است اجرایی خواهد شد و برای همین این دو بازیکن در دیدارهای امروز تیم‌شان محروم نیستند و مشکلی برای حضور در زمین نخواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز