خبرگزاری کار ایران

تیم پیشنهادی Four Four Two برای فصل جدید لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۷۵۱

تنها دو روز دیگر تا آغاز فصل جدید لیگ برتر جزیره باقی است؛ لیگی که از دید بسیاری از هواداران فوتبال، بهترین و جذاب ترین لیگ فوتبال جهان است.

به گزارش ایلنا، امسال نقل  و انتقالات بسیاری در بستر لیگ برتر صورت گرفته و این لیگ در فصل جدید نیز شاهد هنرنمایی بازیکنان بسیاری خواهد بود. وب سایت FourFourTwo فهرستی از بازیکنانی که احتمالا در فصل جدید در جزیره خواهند درخشید منتشر کرده که البته دلایل این انتخابات شاید کمی متفاوت باشد.

جو هارت

دروازه بان تیم ملی انگلیس پس از تبعید به ایتالیا، اینک بار دیگر به جزیره پیوسته و این بار به تیم وستهام پیوسته است. بی شک هارت در فصل پیش رو بهترین دروازه بان نخواهد بود و اشتباهاتی خواهد داشت، اما به نظر می رسد بیش از سایر دروازه بانان برای یک تیم نقش تعیین کننده داشته باشد.  

آنتونیو والنسیا

تغییر پست او به یک دفاع راست عالی، ثابت کرد که پول خرج کردن در نقل و انتقالات تنها راه حل مشکلات یک تیم نیست. نام والنسیا در فصل 10-2009 به عنوان وینگر در تیم منتخب جزیره قرار داشت و به نظر می رسد این بار در پست جدید خود در این تیم منتخب حضور خواهد داشت.

جان استونز

سال گذشته انتقادات بسیاری به پپ مبنی بر اعمال تغییرات ناگهانی در سیتی وارد شد و شاید بزرگ ترین قربانی این کار پپ نیز استونز بود. اما به نظر می رسد با جا افتادن گواردیولا، این مدافع مستعد و پا به توپ، در کنار وینسنت کمپانی، ممکن است او پتانسیل خود را درک کرده و در فصل پیش رو بدرخشد.

توبی آلدرویرلد

دلیل اصلی اینکه نام این دفاع وسط در این فهرست جای گرفته این است که او برای چند فصل متوالی یکی از بهترین دفاع وسط های لیگ جزیره بوده است. از سوی دیگر، قطعا آلدرویرلد یکی از دلایل اصلی کم گل خوردن تاتنهام در فصل گذشته است و از این رو نمی توان او را در این فهرست جای نداد.

الکس ساندرو

اشتباه نیست! با توجه به اینکه ساندرو هنوز بازیکن یوونتوس است، جای تعجب دارد که نام او در این فهرست قرار گرفته، اما انتقال او به چلسی هنوز محتمل است. در صورت انتقال او به چلسی، در فصل پیش رو شاهد کیفیتی متفاوت از یک دفاع چپ در لیگ جزیره خواهیم بود.

انگولو کانته

بسیاری معتقدند که نقش کانته در موفقیت سال گذشته چلسی حتی بیش از ادن هازارد بوده است. او یک هافبک مدرن ایده آل است که قابلیت انجام وظیفه در نقاط مختلف زمین را دارد و حداقل جای دو بازیکن در زمین بازی می کند و کارآیی سیستم 3-4-3 کونته را به مراتب تقویت می کند.

دله الی

هنوز باور اینکه او تا 2 سال پیش در لیگ یک بازی می کرد، قابل هضم نیست. الی در دو سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ جزیره انتخاب شده و احتمالا در فصل پیش رو نیز این لقب را از آن خود خواهد کرد و حتی شاید برای فصل پس از آن و حتی دو فصل بعد.

پل پوگبا

انتقال گران قیمت او به یونایتد دو احتمال را پیش آورد؛ او نماد فوتبال مدرن است یا هدر دادن پول؟! در فصل گذشته واقعیت چیزی بین این دو احتمال بود، اما به نظر می رسد با گذشت یک فصل و جا افتادن در اتمسفر لیگ جزیره، پوگبا امسال روی دیگر سکه را به همگان نشان خواهد داد.

محمد صلاح

بازیکنان تازه وارد برای جا افتادن در لیگ برتر نیاز به زمان دارند اما فراموش نکنیم که صلاح قبلا برای چلسی بازی کرده است. او احتمالا امسال بهترین مهره تهاجمی لیورپول خواهد بود؛ سرعت فوق العاده، نفوذهای از سمت راست و پای چپ مطمئن، مهم ترین خصایص او هستند. خرید جدید لیورپول، قدرت تهاجمی این تیم را به تنهایی چندین برابر افزایش داده است.

گابریل ژسوس

کمتر به خاطر داریم که بازیکن جوانی در اولین فصل حضور در لیگ برتر درخشیده باشد، اما ژسوس از اولین دقایق بازی خود در فصل گذشته، این درخشش را به رخ کشید. شاید اعتقاد پپ گواردیولا به او نیز از همین جا نشات می گیرد و حضور او در کنار سرخیو آگوئرو این اعتقاد پپ را توجیه می کند. او با وجود مصدومیت فصل گذشته، در این مقطع بسیار آماده به نظر می رسد.

هری کین

کین فصل پیش 35 گل، فصل پیش از آن 28 گل و دو فصل پیش از آن 31 گل به ثمر رسانده است. همین امر کافی است تا او لقب بهترین مهاجم نوک لیگ برتر را از آن خود کند و به احتمال زیاد، در فصل پیش رو نیز این لقب را از آن خود خواهد کرد. او همچنین در 3 فصل گذشته در تیم منتخب لیگ برتر از سوی اتحادیه فوتبال نیز قرار داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز