خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران:

همیشه تعامل خوبی با مجلس داشتم/افزایش پرداخت وام ازدواج در دولت دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۴۷۵

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در خصوص رایزنی با نمایندگان گفت: من همیشه تعامل خوبی با مجلس داشتم. امیدوارم این تعامل ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص برنامه ارائه شده‌اش به مجلس گفت: من ۶۷ صفحه برنامه ارائه داده‌ام. برنامه‌های عمده به بخش جوانان و ورزش مربوط است. برای حل مشکلات عمومی و مشترک جوانان و حل مشکل اشتغال و تحصیل و اوقات فراغت برنامه‌هایی ارائه داده‌ام.

او افزود: در بخش ورزش هم پرداختن به بحث ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان و ورزش معلولین و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اصلاحات در قوانین و مقررات که در این هشت ماه بخش‌های قابل توجهی از آن اصلاح شده از جمله برنامه‌های مود توجه ماست.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما گسترش سازمان‌های مردم نهاد جوانان را در دست داریم. تعداد این برنامه‌ها در دولت یازدهم از صد سازمان به ۲۰۰۰ سازمان رسیده و برنامه داریم تعداد این سازمان‌های مردم نهاد را به ۵ هزار سازمان برسانیم.

سلطانی‌فر گفت: گسترش خانه‌های جوان و افزایش پرداخت وام ازدواج و ایجاد هم‌افزایی برای ایجاد اشتغال و اختصاص منابع به این بخش از اهداف ماست.

او در خصوص رایزنی با نمایندگان گفت: من همیشه تعامل خوبی با مجلس داشتم. امیدوارم این تعامل ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز