خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید 2 - 1 منچستریونایتد؛رئال فاتح سوپر جام اروپا شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۲۷۶

رئال مادرید با برتری 2 بر یک مقابل منچستریونایتد عنوان قهرمانی سوپرجام اروپا را بدست آورد.

به گزارش ایلنا،رئال مادرید و منچستر یونایتد از ساعت 23:15 دقیقه امشب (سه‌شنبه) در دیدار سوپر جام اروپا به مصاف هم رفتند.

رئال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 17 می توانست به گل برسد،ضربه سر کاسمیرو روی ارسال کرنر کروس که با خوش‌شانسی منچستریونایتد به تیرک افقی برخورد کرد و برگشت داده شد.

حملات رئال ادامه داشت و بازیکنان این تیم کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 25 به گل رسیدند.سانتر رو به جلوی کارواخال در دهانه دروازه به کاسمیرو رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق رئال را یک بر صفر پیش انداخت.

رئال مادرید 2 - 1 منچستریونایتد؛رئال فاتح سوپر جام اروپا  شد

نیمه اول با برتری یک بر صفر رئال به پایان رسید.

نیمه دوم را هم رئال بهتر شروع کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 52 بود که ایسکو روی همکاری با گرت بیل، در محوطه جریمه یونایتد صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

در ادامه منچستر خیلی زود می توانست به گل برسد،ضربه سر پوگبا با واکنش ناواس برگشت داده شد،اما ضربه بی دقت لوکاکو در مقابل دروازه رئال، به بیرون رفت.

گرت بیل می توانست در دقیقه 61 کار منچستر را تمام کند،ضربه این بازیکن از زاویه بسته پس از برخورد به تیرک دروازه برکشت داده شد.

در دقیقه 62 بالاخره منچستر یکی از گل های خورده جبران کرد، شوت محکم ماتیچ از پشت محوطه توسط ناواس برگشت داده شد تا لوکاکو در برگشت این بار با پای راست دروازه رئال مادرید را باز کند.

رئال مادرید 2 - 1 منچستریونایتد؛رئال فاتح سوپر جام اروپا  شد

راشفور در دقیقه 83 بهترین فرصت برای زدن گل تساوی را از دست داد روی پاس میخیتاریان، راشفورد در موقعیت تک به تک با کیلور ناواس قرار گرفت اما واکنش به موقع دروازه بان رئال، مانع از باز شدن دروازه این تیم برای دومین بار شد.

در ادامه حملات منچستر برای باز کردن دروازه رئال نتیجه داد تا این دیدار با برتری 2 بر یک شاگردان زیدان خاتمه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز