خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

تبریک روز خبرنگار به سبک علیرضا منصوریان

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۰۰۲

سرمربی و بازیکنان تیم استقلال روز خبرنگار را به خبرنگاران و عکاسان حاضر در محل تمرین این تیم تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا  تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 10 صبح امروز در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی آغاز شد.

* پیش از شروع تمرین روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان در کنار یکدیگر مقابل دوربین عکاسان عکس یادگاری گرفته و با هم شوخی می‌کردند.

* تمرین امروز با صبحت‌های منصوریان آغاز شد. سرمربی استقلال چند دقیقه برای شاگردانش صحبت کرد. تا پیش از آغاز تمرین، سرمربی و بازیکنان استقلال با یکدیگر شوخی می‌کردند.

* سرمربی استقلال با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار از تلاش‌های خبرنگاران برای شاگردانش صحبت کرد و از همه بازیکنان خواست برای خبرنگاران و عکاسان حاضر در تمرین دست بزنند. منصوریان روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و عکاسان تبریک گفت.

* فرشید اسماعیلی و پادوانی زیر نظر میک مک درموت، مربی‌ بدنساز استقلال تمرینات اختصاصی انجام دادند. . فرشید باقری به دلیل مصدومیت در محل تمرین حضور نداشت.

* بازیکنان پس از گرم کردن و عبور از موانع، به پاسکاری در فواصل کوتاه پرداختند و سپس به چهار گروه تقسیم شدند. دو گروه در یک نیمه و دو گروه در نیمه دیگر به فوتبال تحت‌ِفشار پرداختند. با توجه به اینکه تنها سه دروازه‌بان در تمرین حضور داشتند، اشکان نامداری درون دروازه‌ قرار گرفت. 

 

* فریبا و عبداللهی نیز در محل تمرین حضور داشتند.

.* خسرو حیدری نیز دیگر بازیکنی بود که به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، تمرینات اختصاصی انجام داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز