خبرگزاری کار ایران

بازیکنان مطرحی که هنوز بدون تیم مانده‌اند:

خطر محرومیت از لیگ برتر برای گلرهای اسبق استقلال و پرسپولیس (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۶۲۴

در روزهای پایانی نقل و انتقالات چهره‌های مطرحی هنوز تیم فصل آینده‌شان مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با وجود اینکه تنها یک ماه دیگر به پایان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر مانده است، هنوز برخی از بازیکنان بدون تیم مانده‌اند و مشخص نیست فصل بعد کجا بازی خواهند کرد. در میان این نفرات چهره‌های مطرحی هم دیده می‌شود که بیرون ماندنشان عجیب به نظر می‌رسد.

 

هرایر مگویان:

قربانی جاه‌طلبی منصوریان و خریدهای زیاد او بود که باعث شد فهرست این تیم پر شود و نیاز به خارج کردن بازیکن از لیست داشته باشد. مگویان که در حال حاضر از استقلال به دلیل مطالباتش شکایت هم کرده است بدون تیم مانده است.

 

بهنام برزای:

وینگر فصل گذشته استقلال مورد علاقه منصوریان نبود و از این تیم کنار گذاشته شد ولی هنوز بدون تیم است و مشخص نیست فصل آینده چکار خواهد کرد.

 

وحید طالب‌لو:

فصل گذشته عملکرد خوبی در فولاد داشت ولی پورموسوی تمایلی به حفظ او نشان نداد تا از جمع این تیم خارج شود تا مقصد دروازه بان سابق استقلال نیز نامشخص باشد.

 

سوشا مکانی:

دروازه‌بان سابق پرسپولیس هنوز با تیم نروژی قرارداد دارد ولی اعلام کرده قصد دارد به لیگ برتر باز گردد و البته تا این لحظه تیمی برایش پیدا نشده است.

 

سامان نریمان‌جهان:

یک نیم فصل در پرسپولیس بود و قهرمانی در لیگ برتر را با این تیم تجربه کرد ولی مشخص بود برای فصل جدید در این تیم جایی ندارد. صحبت از پیوستنش به گسترش فولاد است ولی هنوز چیزی قطعی نیست.

 

امین منوچهری:

در بازگشت به لیگ برتر همراه علی کریمی به نفت تهران رفت و همراه او خیلی زود از این تیم خارج شد تا همچنان بلاتکلیف باشد.  منوچهری که در بازگشت به لیگ برتر با پیراهن سپاهان موفق عمل کرده بود، این روزها علیرغم پیشنهاداتی از لیگ دسته اول دوست ندارد پاسخ مثبتی به آن بدهد و باید دید در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

پیام صادقیان:

او هم از بازیکنانی است که کریمی را در نفت همراهی کرد و با جدایی او دیگر در تمرینات حاضر نشد. صادقیان هم تیم فصل آینده‌اش مشخص نیست. او که امیدوار بود در کنار علی کریمی بار دیگر به روزهای درخشش خود بازگردد اکنون شرایط نامشخصی به خود اختصاص داده است.

 

حمیدرضا علی‌عسگری:

همراه ماشین‌سازی به لیگ یک سقوط کرد و در حال حاضر مشخص نیست فصل آینده کجا بازی می‌کند. علی عسگری بعد از حضور علی کریمی روی نیمکت نفت تهران در تمرینات این تیم حاضر شد اما با حضور درخشان فعلا وضعیت او نیز نامشخص است.

 

فرشاد فرجی:

مدافع جوان سابق راه آهن، بعد از حضور در سایپا در فصل گذشته با حسین فرکی دچار مشکل شد تا راهی نفت آبادان شود. او اکنون با توجه به قراردادش به این تیم بازگشته و البته علیرغم پیشنهاداتی که دارد، شرایطش برای لیگ هفدهم برای او نامشخص است.

 

مهرداد کفشگری:

در شرایطی که بازی‌های امیدوارکننده‌ای در پدیده از خود به جا گذاشته بود، در هفته‌های پایانی مجبور به جدایی از این تیم شد و اکنون به عنوان بازیکن آزاد به دنبال تصمیم جدیدی است و باید دید سرنوشت هافبک شمالی سابق پرسپولیس چه خواهد شد.

 

محمدامین آرام‌طبع:

از دیگر بازیکنانی است که برانکو برای فصل جدید در پرسپولیس روی او حساب باز نکرد و مجبور به جدایی از این تیم شد و در حال حاضر بلاتکلیف است.

 

شهاب کرمی:

هافبک دفاعی فصل گذشته پرسپولیس در فهرست برانکو برای فصل جدید قرار نگرفت و در حال حاضر هم مشخص نیست فصل بعد برای کدام تیم بازی خواهد کرد.

 

حنیف عمران‌زاده:

مدافع تنومند سابق استقلال پس از سقوط همراه صبا به لیگ یک، وضعیت نامشخصی دارد و معلوم نیست فصل جدید به کدام تیم خواهد پیوست.

 

میثم مجیدی:

او هم سرنوشتی مشابه عمران‌زاده دارد و در خطر بدون تیم ماندن برای فصل جدید است. مدافع سابق استقلال این روزها راهی قطر شده و در جستجو برای یافتن تیمی در لیگ این کشور است.

 

ارسلان مطهری:

مهاجم جوان نفت تهران که علیرضا منصوریان نیز اعتقاد ویژه‌ای به او داشت، در حال مذاکره با نفت تهران برای بازگشت به این تیم است ولی هنوز به توافق نهایی نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز