خبرگزاری کار ایران

مصائب یک جدایی

افشاگری و اتهام به منصوریان: از پول زیر میزی تا حق خوری آقای سرمربی!

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۵۶۲

خارج کردن نام هرایر مگویان انتقادات تندی را به همراه داشته و البته اتهاماتی نیز به سرمربی این تیم مرتبط کرده است.

ادموند اختر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در مورد شکایت هرائل مگویان از استقلال به فیفا اظهار داشت: مگویان سه سال در ایران کارهایش با من بود اما الان مدیر برنامه خارجی وی این کار را انجام داد. من برادری خودم را به استقلال ثابت کردم و از این به بعد وکیل خارجی او کارهای مربوط به مطالباتش را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال می‌تواند مطالبات وی را پرداخت کند ومگویان شکایتش را پس بگیرد.  من در جایی خواندم که گفته‌اند یک هفته از زمان مهلت استقلال به مگویان گذشته اما اینطور نیست، الان نزدیک به 10 روز است که مگویان از استقلال جدا شده. باشگاه استقلال ادعا می‌کند حرفه‌ای است و اگر چنین ادعایی دارد باید طبق قرارداد مطالبات مگویان را پرداخت کند نه اینکه به برخی ا بازیکنان زیرمیزی پول پرداخت کند که باعث شود تیم بهم بریزد.

اختر افزود: آقای منصوریان مصاحبه کرده و گفته نمی‌گذارم حق استقلال خورده شود. خود منصوریان حق بازیکن را روز روشن می‌خورد و یک هفته به شروع مسابقات بازیکن ملی‌پوش تیم ارمنستان را از لیست 18 نفره خط می‌زند. کسی که حق بازیکن خودش را می‌خورد چگونه می‌خواهد حق استقلال را بگیرد.

مدیربرنامه مگویان گفت: منصوریان و مدیر فنی محترم استقلال که به جمع‌بندی رسیده و در همه جا اعلام کرده‌اند که مگویان را نمی‌خواهیم لطفاً هرچه زودتر به یک جمع‌بندی دیگر رسیده و مطالبات مگویان را پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز