خبرگزاری کار ایران

خط و نشان به سبک طاهران: رکورد گل نزدن استقلال مقابل ما شکسته نمی‌شود/ انتقادها از گروسیان بی‌رحمانه است

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۵۳۲

هافبک جوان تراکتورسازی از شرایط تیمش پیش از دیدار با استقلال می‌گوید.

علی طاهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: متاسفانه لیگ را با دو باخت بد شروع کردیم و این موضوع باعث شده شرایط مناسبی نداشته باشیم. ما در هر دو دیدار خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد کردیم ولی با بدشانسی نتیجه را باختیم. شاید اگر بد بازی کرده بودیم و می‌باختیم دلمان نمی‌سوخت ولی واقعاً بدشانس بودیم و در چنین شرایطی که داریم این موضوع به ضررمان شده است.

وی در مورد شکست هفته دوم مقابل پرسپولیس گفت: در این دیدارهم همه دیدند چقدر خوب بازی کردیم ولی بدشانسی و اشتباهات داوری باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. یک پنالتی روی موقعیت محمد ابراهیمی داور برای ما نگرفت و گل آنها هم روی خطای هند به ثمر رسید و باعث شد نتیجه بازی را واگذار کنیم. شاید این هم یک بخش دیگری از بدشانسی ما باشد. اگر جلوی پرسپولیس نتیجه می‌گرفتیم شرایط ما خیلی فرق می‌کرد.

هافبک تراکتورسازی با اشاره به دیدار با استقلال در هفته سوم عنوان کرد: بازی دشواری با استقلال در ورزشگاه آزادی داریم. این تیم هم مثل ما نتایج خوبی نگرفته است و تحت فشار است. ضمن اینکه فکر می‌کنم استقلال پرمهره‌ترین تیم لیگ باشد ولی ما هم تراکتورسازی هستیم و ترسی از آنها نداریم. تلاش‌مان این است در این دیدار پیروز شویم تا بتوانیم مقداری خودمان را از شرایط کنونی خارج کنیم.

طاهران با اشاره به اینکه استقلال در دو دیدار گذشته گلی نزده است گفت: تلاش‌مان را می‌کنیم که این تیم در دیدار با ما هم نتواند گل بزند و بهتر است از هفته چهارم به دنبال اولین گل زده شان باشند. مطمئنم گروسیان بهترین بازی خودش را در این دیدار خواهد داشت و امیدوارم دروازه تیم بسته بماند.

وی با اشاره به انتقاداتی که از گروسیان می‌شود اظهار داشت: این انتقادات بی‌رحمانه و غیر منصفانه است. هر دروازه‌بانی اشتباه می‌کند و گل بد می‌خورد ولی نباید با این انتقادات روحیه کسی را خراب کرد. بازی‌های زیادی در طول فصل داریم که نیاز به گروسیان با روحیه بالا داریم و این رفتارها به تیم ضربه می‌زند. به نظرم او دروازه‌بان خوبی است و فقط بدشانسی آورده است.

هافبک تراکتورسازی در پایان یادآور شد: هواداران به خوبی می‌دانند در چه شرایطی هستیم و درک می‌کنند و به همین خاطر انتظار زیادی از ما ندارند. امیدوارم در ورزشگاه آزادی هم ما را تنها نگذارند و به کمک ما بیایند تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز