خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر:

برنامه جدی من بهبود سن مدیریتی ورزش کشور است / حداقل در پنج استان می‌توانیم مدیرکل زن داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۳۴۴

وزیر ورزش و جوانان گفت : برنامه جدی من در هشت ماه حضورم در وزارت ورزش و جوانان ، حفظ ثبات و آرامش ایجاد شده و تثبیت آن بود

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای معاونین با حضور دکتر سلطانی فر تشکیل شد.

در این نشست وزیر ورزش و جوانان گفت : برنامه جدی من در هشت ماه حضورم در وزارت ورزش و جوانان ، حفظ ثبات و آرامش ایجاد شده و تثبیت آن بود.

دکتر سلطانی فر گفت : استقلال فدراسیون ها را به عنوان یک دستاورد مهم دوره حضورم می دانم ولی توجه هم داریم که ساختار و قانون فدراسیون ها باید بگونه ای باشد که از بابت استقلال آنها خیالمان راحت باشد و امور مدیریتی ورزش کشور دچار اخلال نشود.

وزیر ورزش و جوانان معتقد به حضور مدیریتی زنان است و اظهار داشت : باور من این است که بانوان به خوبی می توانند مسئولیت بپذیرند و در این مدت آن را دنبال کردم و الان هم در صورتی که نظر آقای رئیس جمهور باشد بازهم در این جایگاه خدمت کنم و مجلس رای اعتماد بدهد معتقدم در حداقل پنج استان می توانیم مدیر کل ورزش و جوانان زن داشته باشیم.

وی ادامه داد : در مدیریت فدراسیون ها و ستادی و استانی دنبال جوان گرایی هستم و این قول را به همه داده بودم که سن مدیریتی ورزش کشور را مناسب تر کنم.

وزیر ورزش و جوانان گفت : فعلا موضوع تفکیک ورزش از جوانان منتفی است و به همین دلیل توصیه اکید من به همه معاونت ها توجه جدی به مسائل جوانان ، گسترش سازمان های مردم نهاد ، ایجاد و استقرار خانه های جوان در تمام استان ها بود و باید با همه توان و انرژی خود را برای حل مشکلات جوانان بکار ببندیم.

دکتر سلطانی فر درباره توسعه ورزش همگانی در دولت دوازدهم گفت : افزایش مشارکت مردم در فعالیت های ورزشی ، توسعه ورزش در بین دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی ، استمرار نهضت جشنواره های همگانی استعداد یابی و تجهیز خانه های ورزشی روستایی در سراسر کشور از مهمترین برنامه های ما بود و امیدوارم ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز