خبرگزاری کار ایران

واکنش اکبرپور به پوشیدن پیراهنش توسط مهدی قائدی

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۱۱۴

مهدی قائدی به ترند اصلی این روزهای چسبیده به نام استقلال تبدیل شده و همه در خصوص او صحبت می‌کنند.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص تساوی استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود استقلال سوار بر بازی بود تنها نقطه ضعف این تیم این بود که نتوانست به گل برسد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم استقلال تا محوطه جریمه خوب پی شمی‌رود اما در خلق موقعیت مشکل دارد این هم به خاطر این است که این تیم جوان است و استرس دارد. فکر می‌کنم در ادامه و در هفته‌های بعد بهتر خواهد شد.

 اکبرپور در خصوص مهدی قائدی تصریح کرد: فوتبالیست خوبی است و وقتی او بازی می‌کنند مرا یاد خودش می‌اندازد. خوشحالم پیراهن من را کسی بر تن می‌کند که فوتبالش شبیه من است.

وی تصریح کرد: نقطه جالب توجه قائدی این است که فوتبالیست نترسی است و تکنیک بالایی دارد این شاخص‌ها می‌تواند با گلزنی کامل شود اما یک چیزی مرا می‌ترساند و امیدوارم قائدی یک مشاور خوب داشته باشد تا فوتبالش خراب نشود.

بازیکن سابق استقلال در خصوص دیدار این هفته مقابل تراکتورسازی بیان داشت: بازی سختی است هر دو تیم دو هفته سخت داشتند و در نتیجه گیری ناکام ماندند. امیدوارم استقلال بتواند از این هفته روند پیروزی‌های خود را از سر گرفته و به صدر جدول‌تر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز