خبرگزاری کار ایران

ناخدایان بدون کشتی

آشنایی با آلترناتیوهای نیمکت لرزان؛ از شوفر کامیون تا آقای همیشه معترض و ...

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۱۱۰

فصل جدید فوتبال ایران در حالی دوهفته از رقابت‌هایش پیگیری شده که سرمربیان نام آشنایی بدون تیم مانده‌اند و به خانه نشینی مشغول‌اند.

به گزارش ایلنا، دو هفته از لیگ بر‌تر گذشت و با تکمیل کادر فنی تمامی تیم‌های حاضر در لیگ بر‌تر حتی نفت تهران که شرایط رو به راهی نداشت هدایتش را حمید درخشان بر عهده گرفت. ۱۰ سرمربی که مدت‌ها پیش در لیگ بر‌تر صاحب اسم و رسمی بودند این فصل را در کنار خانواده و دور از فوتبال نظاره‌گر هستند. با این ۱۰ سرمربی آشنا شوید: 

پرویز مظلومی: سرمربی سابق آبی‌های تهرانی پس از جدایی از این تیم هنوز اقبال خوشی را شاهد نبوده و طی این دو سال خانه نشینی را تجربه کرده است. پیش از حضور مهاجری در پدیده مسئولان این تیم به توافق نهایی با او رسیدند تا مظلومی در تیم مشهدی دوباره آغاز به کار کند اما اوضاع طوری پیش رفت که هیئت رئیسه تصمیم گرفت رضا مهاجری با پدیده همکاری کند. 

حسین فرکی: سرمربی سابق تیم ملی که فصل گذشته شرایط راضی کننده‌ای را به همراه سایپا گذرانده بود خودش به مسئولان این تیم اعلام کرد که قصد استراحت دارد و این حرفش هم صحیح بود تا پیشنهادی برای هدایت به یکی از با اخلاق‌ترین مربی‌های ایرانی اهدا شود. 

حمید استیلی: ملی پوش ایرانی و زننده گل معروف به آمریکا پس از دوران تقریبا خوش سرمربیگری‌اش در استیل آذین نتواست در به روند خوبی دست پیدا کند و مدتی هم روی نیمکت پرسپولیس حضور داشت. حمید استیلی مذاکراتی را با مسئولان نفت برای قبول سرمربیگری این تیم داشت اما نتیجه گرفت یک تجربه بد به کارنامه‌اش اضافه نشود. 

صمد مرفاوی: سرمربی سابق استقلال تهران که دو فصل گذشته با جدایی صبای قم هدایت پیکان تهران را برعهده گرفته بود پس از سقوط این تیم به لیگ دسته اول تجربه سرمربیگری نداشت تا با جدایی علی دایی در فصل گذشته دوباره به صبا بازگردد اما موفق نشد آن‌ها را در لیگ ابقا کند و قمی‌ها برای اولین بار به دسته پایین‌تر سقوط کردند. تصور می‌شد که مرفاوی در لیگ هفدهم در دسته پایین‌تر صبا را همراهی کند که این اتفاق رقم نخورد. 

فیروز کریمی: کریمی پس از تجربه خوب به همراه اکسین البرز در لیگ دسته اول نیم فصل گذشته به آبادان رفت و هدایت صنعت نفت را برعهده گرفت. با نتایج خوب او در هفته‌های پایانی برزیلی‌ها در میانه جدول رده خوبی را کسب کردند اما کریمی از این تیم جدا شد تا فراز کمالوند هدایت نفت آبادان را برعهده بگیرد. 

خداداد عزیزی: آقای پر سر صدا فصل جدید هدایت تیم را بر عهده ندارد و فصل گذشته هم تجربه تلخی داشت. عزیزی که به داوری و شرایط باشگاه و مواردی که فقط خودش می‌داند معترض بود پس از نتایج ضعیف در هفته‌های اول از هدایت این تیم برکنار شده بود. 

فرهاد کاظمی: آقا فرهاد در هفته‌های انتهایی نتوانست به داد تبریزی‌ها برسد و سبزقبایان به لیگ دسته اول سقوط کردند تا این مربی برای اولین بار بدقول شود. کاظمی قول داد که در لیگ آزادگان موفق ظاهر شود و این تیم را دوباره به لیگ بر‌تر بیاورد اما مسئولان تیم ترجیح دادند تا هدایت ماشین سازی را به رسول خطیبی بسپارند. 

نعیم سعداوی: اولین تجربه سعداوی در لیگ بر‌تر به همراه تیمی که فوتبالش را در آن آغاز کرده بود متوسط بود اما مسئولان تیم به دنبال نتایج درخشان تری بودند تا دوباره مدعی نشان بدهند. سعداوی از کادرفنی کنار گذاشته شد تا سیروس پورموسوی برای فصل جدید جایگزینش شود. 

محمد مایلی کهن: پر حاشیه‌ترین سرمربی ایرانی که در لیگ دسته اول شرایط خوبی را با ملوان پشت سر می‌گذاشت با حواشی و درگیری‌هایی که به وجود آمد نتوانست همکاری‌اش با ملوانان را ادامه بدهد و نادر دست نشان به عنوان سرمربی جدید معرفی شد تا مایلی کهن دوباره خانه نشین شود. 

محمد احمدزاده: محمد احمدزاده که در تمام رده‌های از نوجوانان، جوانان، امید تا بزرگسالان به عنوان مربی در تیم ملی فعالیت داشته و سال‌ها در باشگاه ملوان و برخی دیگر از باشگاه‌ها مربیگری کرده اکنون راننده کامیون شده است؛ عجیب‌ترین اتفاقی که برای یک سرمربی در فوتبال ایران رخ داده و رسانه‌ای شده.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز