خبرگزاری کار ایران

24 روز تا پایان اولتیماتوم AFC؛ استقلال و پرسپولیس بی اعتبار می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۰۸۷

دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران درخطر محرومیت و جریمه نقدی قرار دارند و حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش ایلنا، با ورود کشورهای آسیایی به نقل و انتقالات تابستانی بازرسان فدراسیون فوتبال آسیا به صورت نماینده رسمی به کشورهای این قاره سفر کردند و ضمن بازدید از باشگاه‌ها و امکانات موجود پیامی را هم برای باشگاه‌ها همراه داشتند.

این نمایندگان در ایران هم حضور داشتند و از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بازدید کردند. گزارشی که از سوی مسئولان باشگاه به بازرسان AFC تحویل داده شد به مقر اصلی این سازمان رفت و آن‌ها با ارسال نامه‌ای که پیش از این هم ارسال شده بود اعلام کردند تیم‌های حاضر در سطح فوتبال کشورشان باید تمامی بدهی‌های معوقه را تا 9 شهریورماه تسویه کنند و مدارک مالی‌شان را ارائه کنند.

باشگاه استقلال تهران که برای همین بدهی‌ها پنجره زمستانی نقل و انتقالات گذشته را با محرومیت مواجه شد طبق اعلام مسئولان این تیم پرونده جی‌لوئید ساموئل، هندریک هلمکه و پروپیچ طبق هماهنگی‌های صورت گرفته برطرف شده و چند پرونده هنوز باقی است که شکایت کاوه رضایی و آندارنیک تیموریان این مسئله را دوباره داغ کرد! دو بازیکن سابق این تیم که درخواستشان مورد توجه مسئولان آبی‌ها نبود تصمیم گرفتند طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنند که پس از بررسی‌های صورت گرفته معلوم شد باشگاه استقلال تهران محکوم به پرداخت این بدهی‌ها است.

سرخپوشان تهرانی هم شرایطی همانند استقلال دارند و جدی‌ترین شاکی آنها در این زمان مانوئل ژوزه و دستیارانش هیتند که زمانی در کادر فنی پرسپولیس حضور داشتند.

این دو تیم پرطرفدار که نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا هستند باشرایط مالی معلوم الحالی که دارند باید هرطور شده این بدهی‌ها را پرداخت کنند و گرنه طبق اعلام AFC پروانه حرفه‌ای شان سلب می‌شود و نمی‌توانند حتی در رقابت‌های لیگ داخلی ایران حاضر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز