خبرگزاری کار ایران

هادی طباطبایی در گفت و گو با ایلنا

انتقاد دروازه بان سابق استقلال: این تیم برنامه تاکتیکی ندارد!

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۰۸۶

دروازه‌بان سابق استقلال با انتقاد از شیوه تاکتیکی این تیم در دو هفته ابتدایی، آن را تنها مبتنی بر خلاقیت فردی بازیکنان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، هادی طباطبایی اعتقاد دارد استقلال بیشتر روی خلاقیت‌های فردی بازی می‌کند تا اینکه برنامه‌ای ترکیبی در زمین داشته باشد. 

وی در گفت‌و‌گو با ایلنا در خصوص تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: استقلال موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما بیشتر این موقعیت‌ها روی خلاقیت‌های فردی بود نه کارهای تیمی. 

پیشکسوت استقلال مشکل این تیم را نداشتن برنامه تاکتیکی خواند و اعلام کرد: در این دو بازی برنامه تاکتیکی از استقلال ندیدم و بیشتر تیم روی خلاقیت‌های فردی می‌چرخید که این یک نقطه ضعف برای استقلال محسوب می‌شود. استقلالی‌ها اگر می‌خواهند در بازی‌های بعدی نتیجه گیری کنند باید کار روی برنامه‌های تاکتیکی و ترکیبی را در اولویت قرار دهند تا نتیجه بگیرند. 

طباطبایی در خصوص قائدی گفت: او بازیکن تکنیکی و خوبی است اما فقط نمی‌توان روی خلاقیت‌های فردی او حساب کرد و بلکه استقلال باید راه درست استفاده از چنین بازیکنی را در زمین یاد گرفته و در بازی‌های تیمی به درستی از آن استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز