خبرگزاری کار ایران

افشاگری آلوز از تصمیم عجیب نیمار

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۰۱۵

دنی آلوز مدافع جدید پاری سن ژرمن از اطلاعش از تصمیم نیمار قبل از انتقال صحبت می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از ESPN،دنی آلوز طی گفتگویی اظهار داشت که در ماه گذشته نیمار به او گفته بود به پاری‌سن ژرمن برود زیرا خودش در حال بررسی انتقال به پاری‌سن ژرمن بوده است.

مدافع 34 ساله برزیلی که فصل گذشته از یوونتوس خارج شد حرف‌های انتقال او به من‌سیتی شنیده می‌شد که طی حرکت شوک برانگیزی در 12 جولای به پاری‌سن ژرمن ملحق شد.

درحالی که تنها پنج روز از ثبت قرارداد رسمی نیمار در پاری‌سن ژرمن می گذرد هم‌تیمی او تیم ملی برزیل اعلام کرد که از ماه پیش از تصمیم نیمار مطلع بوده است.

دنی آلوز که توانست در بدست آوردن سوپر کاپ برای پاری‌سن ژرمنی ها تاثیر گذار باشد در خصوص اضافه شدن نیمار به تیم جدیدش می گوید:من قبل از اینکه یوونتوس را ترک کنم با نیمار صحبت کردم و با هم فکری او تصمیم گرفتم به پاری‌سن ژرمن بیایم ،با اضافه شدن نیمار نیز تیم با جذب بازیکنان بزرگ یک گام بلند در راستای موفقیت برداشته است و باعث می‌شود تیم پیشرفت چشمگیری بدست آورد.

آلوز تاکید کرد:من و نیمار بخاطر پول به اینجا نیامده ایم، پاری‌سن ژرمن تیم بسیار خوبی است و ما در اینجا حس میکنیم به مردم خیلی نزدیک هستیم، نیمار در اینجا خوشحال است و من به خوبی حس او را درک می‌کنم او در زمان مناسب و و در جایی خوبی آمده است.

دنی آلوز در ادامه اضافه کرد که لیگ یک فرانسه نیز می‌تواند شکل جدیدی از فوتبال به دنیا ارائه دهد و فوتبال تنها لالیگا و لیگ اسپانیا نیست. و من مطمئن هستم نیمار در فرانسه می تواند بسیار موفق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز