خبرگزاری کار ایران

پیغام رمزدار برانکو برای علیرضا منصوریان

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۸۷۲

سرمربی کروات سرخپوشان این روزها سرمست از موفقیت‌های تیمش به دنبال جاه طلبی‌های بعدی خود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در فصل پانزدهم عنوان قهرمانی را به دلیل آوراژ گل از دست داد و خیلی‌ها این اتفاق را در کنار اشتباهات پیاپی خط دفاعی و خصوصا دروازه‌بان این تیم، به شکست دور از انتظار برابر نفت تهران می‌دانستند. شکستی که مانع از پیش افتادن آنها از استقلال خوزستان شد تا در نهایت شاگردان عبدالله ویسی باشند که عنوان قهرمانی را از آن خود کرده باشند.

هدایت تیم نفت در آن مقطع برعهده علیرضا منصوریان بود، مربی‌ای که همان زمان این پیروزی بر برانکو را به عنوان شیرینی خود به هواداران استقلال اعلام کرد. با این حال یکی از طلسم‌هایی که برانکو ایوانکوویچ در زمان حضورش در پرسپولیس موفق به شکست آن نشده، پیروزی برابر علیرضا منصوریان است. سرمربی کروات سرخپوشان در چهار دیداری که برای منصوریان قرار گرفته دو تساوی و دو شکست در کارنامه‌اش ثبت شده تا از این حیث نتواند به نتیجه دلخواه برابر او دست یابد.

بعد از موفقیت‌های کنونی برانکو به همراه پرسپولیس، سرمربی کروات سرخپوشان در حاشیه تمرین امروز در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا اکنون قادر خواهد بود از پس علیرضا منصوریان نیز بربیاید تنها یک کلمه به زبان آورد و گفت: یواش، یواش!

سرمربی پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر تیمش را به مصاف استقلال و منصوریان خواهد فرستاد و باید دید اینبار موفق خواهد شد جبران شکست فصل گذشته در دربی را انجام دهد یا بار دیگر دستانش برابر مربی آبی‌ها به نشانه تسلیم بالا خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز