خبرگزاری کار ایران

فرزاد آشوبی در گفت و گو با ایلنا:

منصوریان باید شاهکار کند تا بتواند قهرمان شود/ استقلال در یارگیری موفق عمل نکرد

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۷۲۲

بازیکن سابق استقلال معتقد است شرایط این تیم در دو هفته ابتدایی به هیچ وجه قابل دفاع نبوده است.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص تساوی این تیم مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: من بازی استقلال را ندیدم ولی باید بگویم استقلال در یارگیری موفق عمل نکرد. استقلال در بعضی از پست‌ها دو سه بازیکن خوب دارد اما در پست‌های دیگر شاید به دو بازیکن هم نرسد.

وی ادامه داد: به نظر من منصوریان باید یک مقدار قوی‌تر عمل کند و به نوعی ملاحظات را کنار بگذارد. وی پارسال به جوان‌ها اعتماد کرد و مزدش را گرفت به منصوریان توصیه می‌کنم همین روند را ادامه دهد هیچ مربی از اعتماد به جوانان ضرر نمی‌کند.

بازیکن سابق استقلال در خصوص اینکه آیا این تیم امسال چه عنوانی را کسب می‌کند تصریح کرد: به نظر من استقلال امسال هم زمان زیادی را برای هماهنگی از دست خواهد داد. منصوریان باید شاهکار کند تا بتواند قهرمان شود. اگر منصوریان بتواند تیمش را هر چه زودتر هماهنگ کند شاید بتواند رتبه خوبی را کسب کند اما از دست دادن زمان شاید باعث شود قهرمانی از دست برود.

پیشکسوت فوتبال استقلال در پایان در خصوص شرایط خودش گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهم به دنبال گرفتن یک تیم در لیگ سه هستم تا هر چه زودتر به مربیگری اضافه شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز