خبرگزاری کار ایران

ملی پوشان والیبال در دیدار تدارکاتی مغلوب بلغارستان شدند

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۲۸۳

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود در اردوی برون مرزی ترکیه مغلوب بلغارستان شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی مردان جهان در گروه A قاره آسیا به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در شهر اردبیل از 19 تا 23 مردادماه با حضور تیم‌های ایران، چین، کره‌جنوبی، قطر و قزاقستان برگزار می‌شود که دو تیم برتر سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی سال 2018 را به دست می‌آورند.

تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در این رقابت‌ها از روز سه شنبه اردوی برون مرزی خود را در شهر استانبول ترکیه آغاز کرده است.

ملی‌پوشان والیبال ایران عصر امروز (پنج شنبه) در دومین دیدار تدارکاتی و برون مرزی خود به مصاف تیم ملی بلغارستان رفتند و سه بر دو مغلوب این تیم شدند.

ملی پوشان ایران در ست های اول و سوم 25 بر 20 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 23 و 15 بر 8 نتیجه را به بلغارها واگذار کردند.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، امیر غفور، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، مسعود غلامی و مهدی مرندی استفاده کرد.

تیم ملی والیبال ایران که روز چهارشنبه در نخستین مسابقه تدارکاتی خود موفق به شکست سه بر صفر ترکیه شده بود، فردا (جمعه) استانبول را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز