خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی قهرمانی جهان؛

ملی‌پوشان ایران یک ست از کانادا گرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۵۹۶

تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان دو بر یک مغلوب نماینده کانادا شد تا نخستین ست برده جهانی خود را تجربه کرده باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان از روز جمعه در شهر وین اتریش آغاز شده است و به مدت 10 روز پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) که نخستین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را تجربه می کند، در دور مقدماتی با تیم هایی از کانادا (دو تیم) و اتریش بازی می‌کند.

ملی‌پوشان کشورمان عصر امروز (یکشنبه) در دومین مسابقه به مصاف تیم کانادا (بن ساکتون – چایم شالک) که در رده سیزدهم تیم‌های شرکت کننده این رقابت‌ها قرار داشت، رفت و دو بر یک مغلوب شد.

تیم ایران در ست نخست این دیدار 22 بر 20 حریف قدرتمند خود را شکست داد، اما در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 16 و 15 بر 13 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

داورانی از استرالیا و آمریکا قضاوت دیدار ملی‌پوشان ایران و اتریش را بر عهده داشتند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران روز سه شنبه در سومین و آخرین مسابقه دور مقدماتی به مصاف دیگر تیم کانادا (رایان واندنبرگ – آرون ناسبام) می‌رود.

ملی‌پوشان ایران روز جمعه در نخستین مسابقه دو بر صفر مغلوب اتریش (کلمنز داپلر – الکساندر هورست) میزبان این رقابت‌ها شدند.

مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان جهان سال 2017 در 12 گروه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز