خبرگزاری کار ایران

دوست دارم نیمار خوشحال باشد؛

آلوز: نیمار بهترین دوستم است اما در تصمیمش دخالت نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۲۶۱

هافبک برزیلی پاری سن ژرمن در پایان بازی برابر موناکو درخصوص شرایط نیمار حرف‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، پاری سن ژرمن شب گذشته با برتری دو بر یک برابر موناکو موفق شد سوپر جام فوتبال فرانسه را کسب کند و در این دیدار دنی آلوز، خرید تابستانی پاریسی‌ها موفق به گلزنی شد.

آلوز پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: من هر روز با نیمار صحبت می‌کنم اما همیشه در مورد فوتبال نیست. من سعی می‌کنم به نیمار آرامش بدهم این در زمانی است که شما نظرات مردم سراسر جهان را می‌شنوید و اماکن دیوانگی شما وجود دارد. شما باید خودخواه باشید زیرا باشگاه ها به شما فکر نمی کنند تا زمانی که نتیجه ندهید، به عنوان مثال من. من به او گفتم شجا شجاع باش زیرا این جهان برای شجاعان است.

هافبک برزیلی پاری سن ژرمن ادامه داد: تصمیم گرفتن برای شجاعان است و من از این حیث دلیرترین هستم چون از بارسلونا و یوونتوس را ترک کردم. او اکنون باید تصمیم بگیرد که پیشرفت کند. فقط دوست دارم تا نیمار خوشحال باشد هرچند حال او در اینجا بهتر است. 

آلوز درباره اینکه او چه تاثیری روی تصمیم نیمار به عنوان دوستش داشته عنوان کرد: من امیدوارم [امضای نیمار با PSG] اتفاق بیافتد، اما من هیچ ارتباطی با تصمیم او ندارم. این یک تصمیم مهم برای اوست؛ تصمیمی که مردان باید انتخاب کنند.

"او بهترین دوست من است و خوشحال می‌شوم او در کنارم باشد اما نمی‌توانم در تصمیم او دخالت کنم." آلوز پس از بیان این جمله اظهار داشت: با این حال من در سال 2013 به او کمک کردم تا به بارسلونا بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز