خبرگزاری کار ایران

هفت را ندادم چون شماره ۱۱ بیشتر برازنده بخیتار است؛

صادق بارانی: با طارمی مشکلی ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۸۸۱

کاپیتان پیکان تهران در خصوص بازی روز گذشته برابر پدیده مشهد و تساوی در اولین بازی گفت.

محمدصادق بارانی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره نتیجه بازی روز گذشته برابر پدیده مشهد گفت: اگر فیلم بازی را مشاهده کنید تیم ما بسیار خوب ظاهر شد و حق ما سه امتیاز بود که متاسفانه از موقعیت ها یمان به خوبی استفاده نکردیم. جایی خوشحالی دارر که با انگیزه بالا از تساوی برابر پدیده ناراحتیم! این وعده فصل خوبی را می دهد که تمامی بازیکنان و کادر فنی از توقف در بازی اول ناراحت هستند.

وی ادامه داد: اگر گل زود هنگام دریافت نمی کردیم مسلما گل اول را به ثمر می رساندیم ولی بعد از این گل بازیکنان پدیده عقب کشیدند و 88 دقیقه بعدی این بازی در تسط ما بود. متاسفانه پیروز نشدیم ولی ان شاء الله بازی بعدی را پیروز می شویم. 

بارانی درخصوص عملکرد بازیکنان جدید در پست سیامک نعمتی و گادوین منشا که به پرسپولیس پیوسته اند، گفت: خریدهای جدیدی به خوبی جای این دو را پر کردند مشکلی از این بابت نداشتیم و مهدی مومنی و مرتضی آقاخان خیلی خوب ظاهر شدند. مشکلی در این پست ندارم و رفته رفته بهتر هم می‌شویم.

کاپیتان دوم خودروسازان درخصوص هدف پیکان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: سعی ما در درجه اول قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است و به مرور زمان به سهیمه قهرمانان آسیا هم فکر می کنیم. نمی خواهیم مانند فصل گذشته زیر فشار باشیم و قول بدهیم. ابتدا جایگاه خوبی برای خودمان دست و پا می کنیم بعد به دنبال سهیمه و مقام های بهتر خواهیم بود.

بختیار رحمانی بازیکن فصل گذشته استقلال تهران و فولاد خوزستان در تابستان جاری به پیکان پیوست و شناره 11 را در این تیم برخلاف عادتش انتخاب کرد، بازیکن شماره 7 پیکان در ابن باره گفت: بخیتار در این باره حرفی به من نزد و 5 سالی که در پیکان بودم شماره 7 را می پوشیدم و به نظرم شماره یازده بیشتر به او می آید.

در بازی های پیکان برابر پرسپولیس، بارانی به عنوان بازیکن با سابقه این تیم خیلی جدی ظاهر شده و در آخرین مصاف شاگردان جلالی با سرخپوشان تهرانی بارانی با مهدی طارمی برخوردی داشت، هافبک پیکان در این باره عنوان کرد: مشکلیبا طارمی نداشتم و قهر نبودیم. این ها گمانه زنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز