خبرگزاری کار ایران

ماجرای عجیب محرومیت 3 بازیکن جوان استقلال؛ نامه گمشده آبی‌ها کجا بود؟

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۴۷۲

محرومیتی که از سوی کمیته انضباطی برای بازیکنان جوان استقلال تهران در نظر گرفته شده با یک سهل انگاری از سوی فدراسیون فوتبال همراه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران به همراه بازیکنانش به ارمنستان سفر کرد تا اردوی پیش فصلش را در کمپ ایروان برگزار کند. این سفر با خریدهای جدید و بازیکنان جوان استقلال همراه بود و زمان برگزاری اردوی شاگردان منصوریان مصادف شد با اردوی تیم ملی جوانان؛ مسئله‌ای که به محرومیت 3 بازیکن استقلال را به دنبال داشت.

از سوی کادر فنی تیم ملی جوانان و امیرحسین پیروانی اعلام شد که سید مجید حسینی، آرمین سهرابیان، امید نورافکن و مهدی قائدی چهار بازیکن دعوت شده استقلال به اردوی پیش از اعزام تیم ملی زیر 23 سال ایران به رقابت های آسیایی هستند و سرمربی آبی ها موظف است طبق قوانین این چهار بازیکن را راهی تهران کند.

این چهار جوان اردوی استقلال را ترک نکردند و تیم ملی هم با اتمام تمریناتش به قرقیزستان سفر کرد تا در این رقابت ها حاضر شود اما از صعود به مرحله بعدی بازماند تا شاگردن پیروانی تنها در دو دیدار از رقابت های مقدماتی حاضر شوند.

این اقدام سرمربی استقلال موجب شد تا سیدمجید حسینی، امید نورافکن، مهدی قائدی از سوی کمیته انضباطی به محرومیت حضور در میادین تا اطلاع ثانوی محکوم شوند.

تصویر منتشر شده از نامه علیرضا منصوریان و کادر فنی استقلال برای سیدرضا افتخاری که در نهایت به فدراسیون فوتبال یک روز پس از دعوت شدن بازیکنان جوان این تیم به اردوی تیم ملی صادر شد،  نشان می دهد سرمربی آبی ها برحسب نیازش و مصدومیت مگویان و پادوانی قرار بود سید مجید حسینی و امید نورافکن را در اردوی ارمنستان در اختیار داشته باشد اما سهرابیان و قائدی به تیم ملی ملحق شوند، اقدامی که صورت نگرفت.

ماجرای عجیب محرومیت 3 بازیکن جوان استقلال؛ نامه گمشده آبی‌ها کجا بود؟

ماجرای عجیب محرومیت 3 بازیکن جوان استقلال؛ نامه گمشده آبی‌ها کجا بود؟

نامه سرمربی و کادر فنی باشگاه استقلال به مدیعامل باشگاه استقلال به همراه رونوشتی برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد و ظاهرا در دفتر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گم شد تا به همراه پرونده این 4 بازیکن جوان که در نهایت سه تای آنها از سوی کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شدند، قرار نگیرد.

استناد محمدرضا ساکت برای محرومیت بازیکنان استقلال در هفته اول لیگ البته به ماده ای از آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال است که به نظر می رسد هنوز در هیات رئیسه تصویب نشده زیرا محرومیت بازیکنان استقلال ذیل ماده 83 آیین نامه انضباطی که به حضور بازیکنان در تیم های ملی در روزهای فیفا اشاره می کند، تفسیر نمی شود تا استقلالی ها بر اساس همین ماده به دنبال تعلیق رای فدراسیون باشند.

آبی ها تهرانی امروز در حالی به مصاف صنعت نفت آبادان می روند که تراکتورسازی تبریز که شرایطی همانند استقلال داشت و بازیکنان جوانش را دراختیار تیم ملی قرار نداد با کوچکترین محرومیتی مواجه نشد و در عین ناباوری 3 بازیکن از 4 بازیکن جوان استقلال با محرومیت مواجه شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز