خبرگزاری کار ایران

پوگبا: زلاتان هنوز هم تاثیرگذار است

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۱۸۷

زلاتان ابراهیموویچ شاید دیگر بازیکن منچستریونایتد نباشد اما پل پوگبا می‌گوید این مهاجم مصدوم همچنان اثر بزرگی روی این باشگاه دارد.

به گزارش ایلنا،مهاجم 35 ساله سوئدی در نخستین فصل حضور در اولدترافورد پاسخ قاطعانه‌ای به منتقدان داد و 28 گل زد تا اینکه مصدومیت رباط صلیبی پایان زودرسی برای فصل او رقم زد. زلاتان احتمالا تا پایان سال 2017 نمی‌تواند بازی کند و جای شگفتی نبود که یونایتد قراردادش را تمدید نکند. در عین حال، زلاتان دوران بازیابی را در باشگاه منچستر سپری می‌کند و ژوزه مورینیو در را برای بازگشت بازیکنی که همچنان در این باشگاه موثر است، باز گذاشته.  پوگبا در واشنگتن گفت: «زلاتان آشکارا یک لیدر است، او همیشه یک لیدر بزرگ بوده و هنوز هم هست چون همچنان در تیم حضور دارد و حتی وقتی بازی نمی‌کند از بیرون زمین لیدر تیم است. من یک فصل در این تیم بازی کرده‌ام، آمدم برای اینکه امیدوار بودم در تیم لیدر باشم. این مثل یک هدف نیست، بلکه چیزی است که باید باشید. ما جام بردیم و می‌خواهیم هم به‌عنوان بازیکن و هم لیدر رشد کنیم. من می‌توانم از او بیاموزم، از مایکل کریک، از همه بازیکنان و لیدر شوم.» پوگبا رشد یافته آکادمی یونایتد است هرچند برای بازگشتش به اولدترافورد رکورد نقل و انتقالات تاریخ شکسته شد.

هافبک تیم ملی فرانسه درباره آمدنش از یوونتوس گفت: «چالش بزرگی برای من بود، می‌دانستم نمی‌توانم در لیگ قهرمانان بازی کنم اما به خودم گفتم می‌خواهم منچستریونایتد همانی باشد که بود. فکر می‌کنم در مسیر درست هستیم. فصل قبل سه جام بردیم، ما به لیگ قهرمانان برگشته‌ایم، تیم خیلی پیشرفت کرده و من امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.» یونایتد شروع خوبی در پیش‌فصل داشته اما فشار به تدریج زیاد می‌شود تا 17 مرداد که در سوپرجام اروپا در اسکوپیه با رئال مادرید روبه‌رو می‌شود. چند روز بعد هم نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر برابر وستهم خواهد بود که آزمایش سخت تیمی که با 24 امتیاز اختلاف نسبت به قهرمان فصل را به پایان رساند، شروع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز