خبرگزاری کار ایران

غیبت جلال حسینی به پرسپولیس ضربه نمی‌زند

برانکو: طارمی با اجازه باشگاه با تیم‌های دیگر مذاکره کرد/ رفیعی به خاطر پول پرسپولیس را ترک کرد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۹۳۸

سرمربی پرسپولیس گفت: سروش رفیعی به عنوان بازیکن حرفه‌ای حق دارد به فکر تامین زندگی خودش باشد و به خاطر عشق و علاقه به قطر نرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: از تأخیرم از شما عذرخواهی می‌کنم اما عملاً همه می‌دانید که از فردا فصل جدید آغاز می‌شود و به خاطر همین در باشگاه جلسه‌ای داشتیم که همه موضوعات مهم در این فصل را بررسی کردیم. مقدمه این فصل ما یک بازی زیبا مقابل نفت در سوپر جام بود.

وی افزود: تعداد زیادی از تماشاگران در بازی سوپرجام برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند و از آنها انتظار دارم به همین شکل در دیدار فردا مقابل فولاد هم از ما حمایت کنند. از تماشاگران به خاطر اینکه در 2 فصل اخیر یار دوازدهم ما بودند تشکر می‌کنم و می‌خواهم بازهم یار دوازدهم ما باقی بمانند چرا که تیم برای هواداران است و هرچه داریم از آنهاست.

سرمربی پرسپولیس در ادامه در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال و پرسپولیس حق استفاده از بازیکنان به دلیل بدهی را ندارند گفت: من در این مورد نمی‌توانم صحبت کنم چرا که اطلاعی از این موضوع ندارم. این یک سوال فرضی است و نمی‌توانم پاسخی به آن بدهم. طبیعتاً اگر برای استفاده از بازیکنان جدید محروم شویم به مشکل خواهیم خورد و چند بازیکن کلیدی گرفته‌ایم که به آنها نیاز داریم. اگر اتفاقی بیفتد توسط باشگاه اطلاع رسانی می‌شود.

برانکو در مورد رویارویی با فولاد در هفته نخست تصریح کرد: ما به بازی فردا از این دید نگاه می‌کنیم که فولاد در 10 سال اخیر در کنار سپاهان یکی از بهترین باشگاه‌های ایران بوده است و از این رو انتظار یک بازی سخت و درگیرانه را داریم. البته بازیکنان ما هم حداکثر توان و انگیزه خود را برای این بازی به کار خواهند گرفت.

وی با اشاره به وضعیت جلال حسینی و گادوین منشا گفت: همه بازیکنان ما به غیر از سیدجلال حسینی در شرایط آمادگی قرار دارند و تنها حسینی از یک کشیدگی مختصر در ناحیه همسترینگ رنج می‌برد. گادوین منشا نیز در رقابت برای بازی قرار گرفته است و علی‌رغم اینکه از آمادگی کافی برخوردار نیست، اما اگر فرصت پیش بیاید مقابل فولاد 10 تا 15 دقیقه بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عدم حضور فرشاد احمدزاده در لیست 18 نفره این تیم گفت: فرشاد احمدزاده در لیست ما قرار دارد همان‌طور که منشا نیز در لیست قرار گرفته است. منشا امروز تحت نظر پزشک خود کنترل و مشخص شد که می‌تواند برای ما بازی کند.

برانکو در حالی از حضور فرشاد احمدزاده در فهرست پرسپولیس برای بازی مقابل فولاد خوزستان یاد کرد که پیش از این سایت باشگاه پرسپولیس از عدم حضور وی در این فهرست خبر داده بود.

برانکو در مورد برنامه ریزی بازی‌های لیگ و جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات گفت: قبل از هرچیز باید از مسئولان سازمان لیگ باید برای برنامه ریزی بازی‌ها تشکر کنم چرا که فرصت خوبی برای آماده‌سازی تیم در رقابت‌های آسیایی داریم. ما 5 هفته تمرین داشتیم و بازی‌های تدارکاتی کمی داشتیم ولی بعد از یک فصل سنگین مجبور بودم به بازیکنانم 15 روز استراحت بدهم چرا که تنها با 13 بازیکن فصل را پشت سر گذاشتیم و برای همین تیم را تقویت کردیم و بازیکنانی مثل مصلح، نعمتی، خلیل‌زاده و منشا را به همراه چند بازیکن جوان خریدیم و نیمکت خوبی داریم.

وی در مورد مذاکره طارمی با سایر باشگاه‌ها و غیبت در تمرینات پیش فصل عنوان کرد: طارمی در سوپرجام نمی‌تونست روی فرم باشه چرا که تنها 7 جلسه تمرین پیش از بازی داشته ولی با کار و تلاش مضاعف این عقب ماندگی را جبران می‌کند. خود این بازیکن اصرار و تلاش زیادی دارد و حتی در تمرینات زیاده روی می‌کند و دوست دارد زودتر آماده شود و تا قبل از بازی با الاهلی از او انتظار می‌رود به فرم ایده‌ال برسد. در مورد مذاکره طارمی با باشگاه جدید او و رامین رضاییان فصل گذشته قراردادشان تمام شده بود حق طبیعی آنها بود با هر تیمی که می‌خواهند مذاکره کنند و حقی از باشگاه گردن آنها نبود. ما به خوبی می‌دانیم بازی‌های خوب و کسب قهرمانی و نتایج درخشان باعث می‌شود بازیکنان ما مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار بگیرند. همانطور که دیدید باشگاهی مثل فنرباغچه برای جذب بیرانوند اقدام می‌کند. باشگاهی که بین 20 باشگاه برتر دنیاست. هرگز باشگاه برای هیچ بازیکنی که فرصت‌های خوب این چنینی در اروپا داشته باشند مانع نمی‌شود. 

وی ادامه داد: مهدی طارمی هم به همین صورت است و او اجازه باشگاه را برای این مذاکره داشته است و بدون این اجازه نه او و نه باشگاه می‌توانستند مذاکره کنند چرا که محرومیت در انتظارشان بود. یک بازیکن یا مربی قانونا 6 ماه پیش از پایان قراردادش می‌تواند با تیم‌های دیگر مذاکره کند و باشگاه هم شرایط خودش را پیشنهاد کرد و در نهایت تصمیم با خود بازیکن بود. طارمی دو فصل آقای گل لیگ ایران بود و طبیعی است تیم‌های زیادی خواهان او باشند ولی او خودش تصمیم گرفت برایش بهتر است که هنوز در پرسپولیس بماند.

سرمربی پرسپولیس در مورد جدایی سروش رفیعی هم گفت: ما دوست داشتیم سروش رفیعی در تیم بماند و در چند ماهی که در تیم ما حضور داشت رضایت زیادی از او داشتیم و خواسته‌های ما را به خوبی در زمین پیاده می‌کرد و 4 گل هم زد ولی همانطور که در مورد طارمی و بیرانوند هم گفتم او هم قرارداد 6 ماهه با ما داشت و بعد از آن تصمیم گرفت به قطر برود. بازیکنان در کنار عشق به تیم، حرفه‌ای هستند و با توجه به اینکه دوران فوتبالشان طولانی نیست باید به فکر تامین آینده‌شان باشند. ما هم با وجود از دست دادن او بازهم به مسیرمان ادامه می‌دهیم و قطعاً برای پر کردن جای خالی او برنامه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سروش رفیعی برای رسیدن به تیم ملی از پرسپولیس جدا شده خاطرنشان کرد: نه. فکر نمی‌کنم این چنین باشد. سروش رفیعی در ایران هم می‌توانست بازیکن تیم ملی باشد و در بهترین فرم و بهترین دوران فوتبالش قرار دارد. الان اگر می‌بینید نیمار از بارسلونا به پاری‌سن ژرمن می‌رود برای پول است نه عشق به آن تیم.

برانکو در مورد مصاحبه طارمی علیه باشگاه عنوان کرد: من این مصاحبه را نخوانده‌ام ولی این موارد در همه جای دنیا وجود دارد. بازیکن حرفی می‌زند و رسانه چیزی به آن اضافه می‌کند. همیشه نارضایتی از سوی بازیکن در مورد باشگاه همه جا وجود دارد. چیزی که برای من مهم است این است که طارمی خیلی خوب تلاش می‌کند و تمرین می‌کند تا به فرم ایده ال برسد. این فصل برای طارمی و سایر بازیکنان بسیار مهم است چرا که خودشان را آماده می‌کنند برای جام جهانی و درخشش در بزرگترین نمایش فوتبال در جهان و این موضوع مهم است.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به عملکرد کریم باقری در کادر فنی گفت: کریم باقری 3 سال است که دستیار من در پرسپولیس بوده و من تنها از او راضی نیستم،‌ بلکه خیلی راضی‌ام.

وی با اشاره به جدایی سامان نریمان جهان از پرسپولسی گفت: من از 3 سال پیش این بازیکن را می‌خواستم و نیم فصل او را جذب کردیم و در چند دیدار به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. خیلی سخت است وارد تیمی شوید که قهرمان و با ثبات است و سامان در این سن و سال باید بازی کند و نباید نیمکت نشین شود و برای همین بهتر بود در تیم دیگری فعالیت کند. ما بازیکنان خوبی از آکادمی جذب کردیم که باید ببینیم چه میزان کارایی برای ما دارند.

برانکو در پایان با ابراز تاسف از مصدومیت جلال حسینی و اینکه غیبت او به پرسپولیس لطمه می‌زند یا نه گفت: ما فصل گذشته در خط دفاع مشکل داشتیم ولی نه به این معنی که انها بد بودند. عملکرد آنها عالی بود. ولی از نظر تعداد نفرات مشکل داشتیم و با جذب شجاع خلیل‌زاده این نقص را برطرف کردیم. یک بازیکن آینده‌دار در پست دفاع چپ به نام شایان مصلح جذب کردیم. بابت مصدومیت جلال حسینی متاسفم. او کاپیتان و از مهره‌های کلیدی ما است و در اردو هم همراه ما است تا به ما از بیرون کمک کند. ولی همانطور که گفتم با جذب نفرات جدید مشکلی نخواهیم داشت. در بازی با نفت هم دیدید با غیبت چند مهره دفاعی ما بازهم نفرات جایگزین خوبی به میدان فرستادیم و خوب عمل کردند.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز