خبرگزاری کار ایران

ابهام گل‌محمدی در انتخاب جانشین سعید اقایی

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۸۲۱

سرمربی تراکتورسازی برای انتخاب دفاع چپ این تیم هنوز به جمع بندی نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم تراکتورسازی که برای دیدار مقابل استقلال خوزستان به تهران سفر کرده و قرار است امروز به اهواز برود، هنوز ترکیب قطعی خود را برای این بازی در فاصله 24 ساعت به شروع آن مشخص نکرده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که ترکیب و سیستم مورد نظر گل‌محمدی برای دیدار اول شکل گرفته و تنها ابهام باقی مانده برای کادرفنی انتخاب دفاع چپ این تیم است.

در فصل گذشته سعید آقایی برای تراکتورسازی در این پست بازی می‌کرد که عملکرد خوبی هم داشت ولی با وجود نیاز تراکتورسازی این تیم را ترک کرد و به سپاهان پیوست تا گل‌محمدی به فکر بازیکن برای این پست باشد.

در میان بازیکنان حال حاضر سرخپوشان تبریزی 3 بازیکن قابلیت بازی در دفاع چپ را دارند، محمد نادری، محمد مسلمی‌پور و شهرام گودرزی سه بازیکنی هستند که می‌توانند در این پست به میدان بروند.

گزینه اصلی که بیشترین شانس را دارد محمد نادری است، بازیکن جوان فصل گذشته تراکتورسازی که به صورت قرضی به نساجی رفته بود، بازی‌های خوبی از خودش نشان داد و در پایان فصل به این تیم برگشت.

محمد مسلمی‌پور هم محصول آکادمی تراکتورسازی است و در دیدارهای دوستانه عملکرد خوبی داشته و می‌تواند در این پست برای تیمش به میدان برود.

گزینه دیگر شهرام گودرزی است، این بازیکن که پست تخصصی‌اش خط حمله است، فصل گذشته چند بار به عنوان دفاع چپ برای تراکتورسازی بازی کرده و عمکلردش هم قابل قبول بوده است.

با این وجود باید دید در نهایت کادر فنی تراکتورسازی کدام گزینه را برای این پست در نظر می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز