خبرگزاری کار ایران

برانکو:بازی با فولاد یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۲۰۵

سرمربی پرسپولیس از بازگشت زود هنگام کاپیتان تیمش خبر داد.

به گزارش ایلنا،برانکو در پایان تمرین امروز دوشنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سید جلال حسینی یک مصدومیت جزئی دارد اما فکر می کنم حداکثر تا 10 روز آینده آماده می‌شود؛ یک کشیدگی کم و یک مقدار کمر درد دارد ولی جدی نیست؛ سعی داریم برای بازی با الاهلی و مسابقه تیم ملی او را آماده کنیم و از فردا تمریناتش را شروع خواهیم کرد.

او ادامه داد: بازیکنان و اعضای کادر فنی دیروز پول دریافت کردند و باشگاه بخشی از وظایف خود نسبت به اعضای تیم را انجام داد؛ وقتی وظایف بازیکن نسبت به باشگاه و ارتباط با هواداران است هیچ شکی نیست که سمت باشگاه هستم ولی متقابلا نیز وقتی وظایف باشگاه نسبت به بازیکنان و کادر فنی مطرح می‌شود، طرف بازیکنان هستم چون طبیعی است که مثل تمام دنیا هر دو طرف باید به وظایف خود عمل کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره پست اینستاگرامی مشترک بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به مدیریت باشگاه ابراز کرد: وقتی مسئله‌ای را نمی‌دانم نمی‌توانم درباره آن اظهار نظر کنم و نرسیدم به دنبال این موضوع بروم؛ وقتی چنین چیزی را نخواندم چه نظری بدهم؟

برانکو با اشاره به بازی روز پنجشنبه تیمش مقابل فولاد عنوان کرد: همیشه بازی اول سخت است و مسلماً این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. اول اینکه بازی در هفته اول برگزار می‌شود و دوم اینکه ما تیم قهرمان هستیم و باید لیگ را خوب شروع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز