خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس؛

مشخص شدن زمان دوری سید‌جلال در روز بازگشت منشا و محرمی

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۱۹۵

تمرین سرخپوشان بعد از یک روز استراحت از امروز براى دیدار با فولاد استارت خورد.

به گزارش ایلنا،تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز تعطیلی امروز از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

*برانکو ایوانکوویچ از ساعت ١٧ با حضور در زمین کنز هاى مربوط به آیتم هاى تمرینى را طراحى و در زمین قرار داد.

 * گادوین منشا با حضور در محل تمرین بعد از عمل جراحى خود را مهیاى بازگشت به ترکیب این تیم کرد.

* سیدجلال حسینى که به دلیل مصدومیت حدود ٥ هفته دور از میادین مواجه شده، با حضور در محل تمرین دقایقى با برانکو به صحبت پرداخت و در ادامه روى نیمکت نشست.سیدجلال حسینی به خبرنگاران گفت که مدت بهبودی مصدومیتش حدود شش هفته به طول خواهد انجامید.

 * یکى از هواداران با دوچرخه روى سکوها حضور یافته بود و با تشویق طارمى اعلام کرد به خاطر او مسافت طولانى را با دوچرخه طى کرده تا در محل تمرین حاضر شود و با او دیدار کند.

مشخص شدن زمان دوری سید‌جلال در روز بازگشت منشا و محرمی

 * گادوین منشا که به تازگى عمل جراحى را پشت سر گذاشته، در زمان تمرین این تیم با وزنه با شوخى کادرفنى و بازیکنان همراه بود و آنها مراقب او بودند تا مصدومیتش تشدید نشود.

 * در زمان تمرین برخورد کوچکى بین وحید امیرى و سیامک نعمتى رخ داد که باعث مصدومیت هر دو بازیکن شد. با حضور کادرپزشکى این بازیکنان بعد از لحظاتى به تمرین اضافه شدند.

* بازیکنان پرسپولیس در آیتم بعدى در یک چهارم زمین پاسکارى تحت فشار را پشت سر گذاشتند.

مشخص شدن زمان دوری سید‌جلال در روز بازگشت منشا و محرمی

 * برانکو ایوانکوویچ در بخش بعدى، شایان مصلح، محمد انصارى، شجاع خلیل زاده و حسین ماهینى را به گوشه اى از زمین فرا خواند تا کارهاى دفاعى را با آنها تمرین کند. این بازیکنان در بخش بعدى توسط ٢ بازیکن جوان، کریم باقرى و صادق محرمى که به تمرین اضافه شده بود، تحت فشار قرار مى گرفتند.

* در حالى که چهار مدافع احتمالا اصلى این تیم برابر فولاد  همچنان تمرینات تاکتیکى خود را زیر نظر برانکو پشت سر مى گذاشتند، مارکو با در نظر گرفتن استارت هاى طولى کوتاه براى دیگر بازیکنان آنها را در اختیار کادرفنى قرار داد تا بخش پایانى تمرین که به فوتبال درون تیمى اختصاص داشت را برگزار کنند.

* مدافعان پرسپولیس بعد از پایان تمرین به سمت دیگر زمین رفتند تا با نرم دوى تمرین امروز را به پایان برسانند.

 * فوتبال تاکتیکى سرخپوشان در  بخشى جالب با حضور آدمک ها برگزار شد. هر بازیکن بعد از در اختیار گرفتن توپ نوع پاس و بازیکن مقصدى که برانکو در نظر داشت را باید در نظر مى گرفت.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول هفدهمین دوره لیگ برتر روز پنجشنبه هفته جاری میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز