خبرگزاری کار ایران

بهاروند: دوستان گفتند به سکوی قهرمانی نیاز نیست!

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۵۳

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که قصد داشت برای جشن قهرمانی سرخپوشان سکو درنظر گرفته شود که این طرح با مخالفت همراه شد.

به گزارش ایلنا، حیدر بهاروند در پایان بازی سوپرجام فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: به هر ترتیبی که بود این بازی برگزار شد. با اینکه حواشی زیادی در خصوص حضور نفت تهران در این دیدار بود آنها به ورزشگاه آزادی آمدند و یک بازی جوانمردانه به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: پرسپولیس هم یک نتیجه خوب کسب کرد که باعث خوشحالی هواداران این تیم شد.

رئیس سازمان لیگ درخصوص اینکه چرا سکویی برای برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیسی ها تعبیه نشده است، گفت: در سنوات گذشته هم سوپر جام فوتبال ایران اینگونه برگزار می‌شده و هیچ وقت شاهد سکوی قهرمانی نبودیم. خودم نیز به سکوی قهرمانی اعتقاد داشتم اما دوستان اعلام کردند روال برگزاری این دیدار مانند برخی کشورهای دنیا اینگونه بوده است. 

بهاروند درباره اینکه آیا تیم های بدهکار می توانند قرارداد بازیکنانشان را ثبت کنند، اظهار داشت: همه تیم های لیگ برتری به غیر از دو، سه تیم بدهکار هستند و سازمان لیگ از سال گذشته به دنبال تسویه بدهی باشگاه‌ها بوده؛ سال گذشته 15 درصد مبلغ بدهی باشگاه‌ها و این فصل تسویه 20 درصد بدهی را خواستار شده است. تا زمانی که آقای اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص ثبت قرارداد تیم های بدهکار نامه ندهد ما قرارداد بازیکنان این تیم ها را ثبت نمی‌کنیم.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره شرای ورزشگاه امام رضا در مشهد برای میزبانی بازی های لیگ برتر در فصل پیش روعنوان کرد: احتمالا بازی در آن برگزار می شود و مورد تایید سازمان لیگ قرار گرفته است. تیم های سیاه جامگان و پدیده با امضای قرارداد با مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) می توانند در فصل بعدی میزبان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز