خبرگزاری کار ایران

رحمان، قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان:

استعداد من از رقابت های قهرمانی کشور کشف شد/ تیم ملی برای مسابقات جهانی مکزیک با آمادگی کامل اعزام می شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۹۹۰

سیامند رحمان، قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان و رکورد دار دسته فوق سنگین، درجریان مسابقات قهرمانی کشور به نشان طلا دست یافت.

به گزارش ایلنا،وی در خصوص این مسابقات گفت: مسابقات با تلاش مسئولین فدراسیون در سطحی بسیار عالی و هم تراز با مسابقات رده بالای جهانی برگزار شد و همه چیز به ویژه  استیج و فضای سالن، همانند این مسابقات شبیه سازی شده بود.

رحمان خاطر نشان کرد: اینکه تعداد زیادی از ورزشکاران توانستند رکوردهای خود را در رنکینگ جهانی به ثبت برسانند و کلاس بندی بین المللی نیز بشوند، از دستاوردهای بسیار مهم این مسابقات بود که ارزش زیادی داشت.

قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان گفت: این مسابقات برای وزنه برداران جوان به ویژه آنهایی که به تازگی وارد این رشته شده اند بسیار خوب است و می تواند مسیر آنها در ورزش حرفه ای را دگرگون کند و خود من نیز از همین مسابقات استعدادیابی و کشف شدم و به تیم ملی راه یافتم.

رکورددار دسته فوق سنگین جهان اعلام کرد: به صلاحدید کادر فنی در مسابقات امروز رکورد اصلی ام را تکرار نکردم و وزنه های سبک تری انتخاب شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات برای تیم ملی فرصت خوبی بود که خود را محک بزنند و قطعا در فاصله ی باقی مانده تا مسابقات جهانی مکزیک به مرز آمادگی مطلوب تری خواهیم رسید.

رحمان در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون و همه ی افرادی که در برگزاری این مسابقات تلاش کردند تشکر می کنم و قدردان زحمات اصحاب رسانه که این مسابقات را پوشش دادند نیز هستم.

سیامند رحمان با ثبت رکورد 285 کیلوگرم به عنوانی قهرمان دسته 107+ کیلوگرم در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز