خبرگزاری کار ایران

ال کلاسیکو در آمریکا بدون رونالدو همراه با مسی

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۸۷۰

طرفداران فوتبال می‌توانند بازی رئال مادرید و بارسلونا را در جام قهرمانان بین‌المللی تماشا کنند.

به گزارش ایلنا، بارسلونا مثلث خط حمله (MSN)، متشکل از لیونل مسی، لوییس سوارس و نیمار را به این مسابقات می‌برد اما کریستیانو رونالدو در این مسابقات حضور نخواهد داشت. به این ترتیب، طرفداران آمریکایی نمی‌توانند بازی رونالدو را از نزدیک ببینند.

رئال مادرید اسامی 26 نفر برای تور آمریکای خود را اعلام کرده و رونالدو که چهار بار فاتح توپ طلا شده است، غایب این تیم است. البته انتظار می‌رفت که او در این مسابقات حضور پیدا نکند. رونالدو 32ساله در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها در روسیه حضور داشت، هرچند که پیش از بازی رده‌بندی تیم ملی پرتغال، رقابت‌ها را ترک کرد تا به دوقلوهای تازه‌ به ‌دنیا ‌آمده‌اش سر بزند.

او فصل پیش کمک کرد که مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شود. تیم زین‌الدین زیدان این مسابقات را با بازی برابر منچستریونایتد شروع خواهد کرد. آنها البته ستاره‌های بسیاری را در اختیار دارند، از جمله گرث بیل، کریم بنزما، تونی کروس؛ لوکا مودریچ، ایسکو، مارسلو و تئو ارناندس، خرید جدید تیم. آلوارو موراتا هم در تیم حضور دارد، هرچند که شایعات گسترده حاکی از جدایی قریب‌الوقوع اوست.

خبرهای زیادی از انتقال موراتا به منچستریونایتد به گوش می‌رسید اما آنها روملو لوکاکو را از اورتون خریدند. اکنون گفته می‌شود چلسی مقصد احتمالی موراتا خواهد بود. مادرید رونالدو را ندارد اما بارسلونا مسی، سوارس و نیمار را به آمریکا برده است. مسی که سرانجام قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد، بازیکن اصلی تیم ارنستو والورده خواهد بود.

والورده بازیکنانی مانند خاویر ماسچرانو، آندرس اینیستا، جرارد پیکه، ایوان راکیتیچ و آردا توران را هم با خود به آمریکا برده است. البته مارک آندره‌تر اشتگن که با آلمان قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد در فهرست بارسا حضور ندارد. بارسلونا در این مسابقات ابتدا به مصاف یوونتوس خواهد رفت. قرار است آنها با رئال مادرید هم بازی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز