خبرگزاری کار ایران

تنیس ویمبلدون ۲۰۱۷

شگفتی پشت شگفتی/ حذف نوله و ماری؛ صعود فدرر به نیمه نهایی و سلام به جام هشتم

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۳۵

اندی ماری و نوواج جوکوویچ در مرحله یک چهارم نهایی ویمبلدون شکست خورد.

به گزارش ایلنا، مرحله یک چهارم نهایی رقابت های تنیس ویمبلدون دیشب برگزار شد و اتفاقات عجیبی در آن رخ داد که منجر به صعود روجر فدرر و حذف اندی ماری و نوواک جوکوویچ صرب شد.

 ماری قهرمان سال گذشته این دوره از رقابت ها در مصاف با سم کوئری  آمریکایی با نتیجه 3-2 شکست خورد و نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. سم کوئری سال قبل هم نواک جوکوویچ را شکست داده بود.

این تنیس‌باز بلند قامت امروز با نتایج (۱-۶ ۱-۶ ۷-۶ ۴-۶ ۶-۳) به برتری رسید.

 دیگر دیدار حساس بین توماس بردیچ و نواک جوکوویچ برگزار شد. نوله این شانس را داشت تا با توجه به شکست ماری، با قهرمانی در این دوره از رقابت ها به صدر جدول رنکینگ جهانی برسد اما این اتفاق رخ نداد و مصدومیتش دیدار او و بردیچ را نیمه کاره گذاشت.

مصدومیت کهنه‌ی دست راست تنیس‌باز صرب به سراغش آمد تا امیدهای او برای بازگشت به دوران اوج نقش بر آب شود؛ جوکوویچ در دیداری که علی نیلی قضاوت آن را به عهده داشت، در زمین شماره یک برابر توماس بردیچ به میدان رفت. او ست اول را در تای‌بریک به حریف چک خود واگذار کرد و در شروع ست دوم نیز دو بر صفر عقب بود که مجبور شد به دلیل آسیب‌دیدگی، از ادامه بازی انصراف بدهد.

به این ترتیب توماس بردیچ، فینالیست سال ۲۰۱۰، برای دومین سال متوالی به دور نیمه‌پایانی ویمبلدون صعود کرد.

راجر فدرر و میلوس رائونیچ به مصاف هم رفتند و اسطوره‌ی سوییسی موفق شد در ۱۰۰ـمین مسابقه‌اش در ویمبلدون بدرخشد و در سه ست پیاپی (۶-۷ ۲-۶ ۴-۶) تنیس‌باز کانادایی را مغلوب کند تا ضمن گرفتن انتقام شکست دیدار نیمه‌نهایی سال گذشته، برای ۱۲ـمین بار به مرحله‌ی نیمه‌نهایی مسابقات ویمبلدون صعود کند.

در آخر ژیل مولو لوکزامبورگی که نادال را حذف کرده بود در دیدار برابر مارین چیلیچ کروات با نتیجه 3-2 شکست خورد و به نیمه نهایی نرسید.

 مرحله ماقبل پایانی مارین چیلیچ و سم کوئری به دیدار هم می روند و در آن سو روجر فدرر با توماس بردیچ جمهوری چکی رقابت خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز