خبرگزاری کار ایران

میزبان مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۲۷۸

مسابقات قهرمانی کشور در رشته شمشیربازی با حضور ۲۵۰ ورزشکار در مرداد ماه به میزبانی استان مرکزی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت خبری شمشیربازی، رییس هیات شمشیربازی استان اراک در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات در بخش آقایان ( انفرادی و تیمی) و در رده های سنی نوجوانان و جوانان در هر سه اسلحه؛ اپه، فلوره و سابر از ۹ مردادماه شروع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این رقابت ها به مدت یک هفته از تاریخ ۱۴ – ۹ مردادماه و با حضور ۲۸ هیات از سراسر کشور آغاز خواهند داشت و هر استان می تواند در هر اسلحه ۳ بازیکن نوجوان و ۲ بازیکن جوان داشته باشد و هر ورزشکار تنها می تواند در یک اسلحه شرکت کند.

یعقوبی با اشاره به زمان ورود و خروج ورزشکاران بیان کرد: ورزشکاران نوجوان شب قبل از شروع بازی ساعت ۲۰ وارد و ۱۱   مرداد ساعت ۱۸ از کمپ خارج خواهند شد. بازیکنان جوان نیز با همین ترتیب ساعت یازدهم وارد و روز اختتام بازی ها از اقامتگاه خارج خواهند شد.

وی درباره سن ورودی ورزشکاران بیان کرد: سن بازیکنان نوجوان در روز مسابقه باید زیر ۱۷ سال و برای جوانان زیر ۲۰ سال باشد و بازیکنان زیر ۱۳ سال حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

گفتنی است، مسابقات قهرمانی بانوان در رده سنی نوجوان و جوان نیز در تاریخ ۸ – ۳ شهریور ماه به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز