خبرگزاری کار ایران

با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود؛

بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و معلولین

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۱۷۹

رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و معلولین با حضور نمایندگان 19 استان از 25 تیر ماه آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، سید محمدرضا میرشفیعی، دبیر انجمن وزنه برداری در خصوص آخرین آمار شرکت کنندگان گفت: طبق آخرین آمار، 108 وزنه بردار از 19 استان کشور در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان، برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند و 22 تیر ماه وارد تهران خواهند شد.

وی افزود: پس از ورود تیم ها، کلاس بندی 52 وزنه بردار طی روزهای 23 و 24 تیر ماه انجام و عصر روز 24 نیز جلسه ی فنی مسابقات برگزار می شود.

میرشفیعی خاطر نشان کرد: مسابقات در دو نوبت صبح و بعدازظهر، از 25 تیر ماه در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین آغاز می شود و تا 27 تیر ادامه دارد.

دبیر انجمن وزنه برداری گفت: دوره های داوری و کلاس بندی نیز با حضور مدرسین بین المللی IPC از امروز آغاز شد و تا 22 تیر ماه در جریان خواهد بود و پس از اتمام دوره، شرکت کنندگان در بخش داوری و کلاس بندی مسابقات قهرمانی کشور حضور می یابند.

وی در ادامه اضافه کرد: این دوره از مسابقات قهرمانی کشور، چهارمین دوره ای است که با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود و شرکت کلیه ی وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی چه در بخش بزرگسالان و چه در بخش جوانان برای شرکت در این رقابت ها الزامی است.

میرشفیعی در پایان اظهار داشت: با توجه به نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک بر این مسابقات، ورزشکارانی که کلاس بندی نداشتند و برای اولین بار کلاس پزشکی خود را دریافت می کنند، می توانند در صورت ورود به تیم ملی و اعزام های برون مرزی، با کلاس دریافت شده در مسابقات شرکت کنند.

بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و معلولین از 25 تا 27 تیر ماه در محل فدراسیون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز