خبرگزاری کار ایران

با موافقت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و ابلاغ به شرکت توسعه و تجهیز

دو هکتار زمین به پیست اتومبیلرانی آزادی اضافه می شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۶۲۲

در پی درخواست رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و موافقت و ابلاغ دکتر سلطانی فر قرار است دو هکتار دیگر به فضای کنونی پیست آزادی اضافه شود .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، از روزی که محمود صیدانلو در مجمع انتخابات به عنوان رئیس فدراسیون منصوب شد تا به امروز ، همواره یکی از دغدغه های همیشگی اش دیده نشدن رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی در نگاه برنامه ریزان ده هزار پروژه در دست ساخت و نیمه ساخت وزارت ورزش در کشور بود و اینکه چرا به این امر مهم و حیاتی توجهی نشده است . آن هم برای فدراسیونی که در چندین و چند رشته مرتبط با جوانان و نوجوانان ورزشکار و پر شور و پر تعداد جامعه جوان کشور سر و کار دارد .

خوشبختانه تلاش ها و صحبت ها نتیجه داد و پس از آنکه آقازاده به عنوان معاون جدید منابع انسانی و مالی وزارت ورزش در مراسم تجلیل از قهرمانان سال و پیشکسوتان در جمع خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی حاضر شد ، عنوان داشت : تلاش خواهد کرد تا با نگاه مثبت توسعه ای وزیر محترم ورزش ، مشکلات گسترش فضای مسابقاتی و تمرینی قهرمانان موتورسواری و اتومبیلرانی را حل خواهد کرد و در قدم اول وعده اضافه شدن دو هکتار به زمین موجود پیست آزادی را داد .

با گذشت چند هفته و با پیگیری های به عمل آمده وزیر محترم ورزش با پیشنهاد داده شده از سوی معاونت محترم منابع انسانی و مالی موافقت و دستور ابلاغ آن را به مدیر شرکت توسعه و تجهیز صادر کرد . با اجرائی شدن مراحل نهایی کار شاهد گسترش پیست موتورسواری و اتومبیلرانی آزادی در آینده نزدیک خواهیم بود که مطمئنا باعث ایجاد شور و شعف ورزشکاران این رشته های پرهیجان خواهد شد . 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز