خبرگزاری کار ایران

تشریح آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس از زبان پزشک تیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۱۴۹

فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گویی آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان این تیم را شرح داد.

به گزارش ایلنا، میثم علیپور درباره آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: کمال کامیابی‌نیا وضعیت خوبی دارد و کنار بچه‌ها تمرینات را دنبال می‌کند. وی تمرینات درگیرانه را هم آغاز کرده است که البته بچه‌ها مراعات می‌کنند و حواسشان هست که برخورد شدیدی با او نداشته باشند. دامنه حرکات کتف او خیلی خوب شده است ولی هنوز مرحله تقویت عضلات مانده است. انتظار ما این است که از دو هفته دیگر او را آماده مسابقات داشته باشیم.

وی ادامه داد: محمد انصاری هم به تمرینات گروهی اضافه شده است. حتی در فوتبال درون تیمی حضور پیدا می‌کند اما در مسابقه نخواهد بود. البته از پنج روز دیگر می‌تواند در مسابقات دوستانه هم شرکت کند.

فیزیوتراپیست سرخپوشان اضافه کرد: در مورد وحید امیری با شرایط خاصی روبرو هستیم. او در جریان یکی از تمرینات با درد شدید ناحیه کمر روبرو شد. متاسفانه MRI نشان داد که آسیب در ناحیه دیسک کمر است ولی خوشبختانه آسیب به قدری حاد نبود که اعصاب را تحریک کند و تحت فشار قرار بدهد. یکسری تمرینات و اقدامات مراقبتی وجود دارد که امیری از این پس همیشه انجام می‌دهد. تمرینات کشش و تقویت عضلات کمر را همراه با آب درمانی در برنامه قرار دادیم و او دویدن را از امروز شروع کرد. به هر حال آسیب وارده شدید و جدی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز