خبرگزاری کار ایران

میرشاد ماجدی در گفت و گو با ایلنا:

استقلال با این بازیکنان قطعا قهرمان لیگ خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۰۷۳

این اتفاقات در فوتبال ایران طبیعی است و شخصی به نام کی‌روش می‌تواند هر کاری را که دلش خواست انجام دهد.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در خصوص اتفاقات پیش آمده در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این اتفاقات در فوتبال ایران طبیعی است و شخصی به نام کی‌روش می‌تواند هر کاری را که دلش خواست انجام دهد.

وی ادامه داد: اسدی از جمله آدم‌های باشخصیت و کاری فدراسیون فوتبال بود و چون در کارش بله قربان نبود خیلی راحت او را برکنار کرده و به او پست مشاوری که همه می‌دانند چه معنایی دارد می‌دهد.

ماجدی در خصوص شرایط استقلال خاطرنشان کرد: شرایط استقلال خیلی خوب است و مسئولان نقل و انتقالات توانستند بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرند. فکر می‌کنم استقلال با این بازیکنان قطعا قهرمان لیگ خواهد شد.

سرپرست سابق استقلال افزود: حضور جباری و منتظری در استقلال نوید روزهای خوبی را می‌دهد چون تجربه آنها در طول فصل به کمک استقلال خواهد آمد.

پیشکسوت استقلال در خصوص نفرات جدید هیئت مدیره بیان داشت: نفرات خوبی در هیئت مدیره استقلال حضور دارند قریب پیش از این در استقلال حضور داشته و کارنامه خوبی در تیم داشته و مطمئن هستم با حضور او استقلال به اوج باز خواهد گشت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز