خبرگزاری کار ایران

ام باپه در دو راهی پول و شخصیت؛

پرافتخارترین تیم اروپا یا قبول پیشنهاد مالک قطری

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۰۶۶

ستاره جوان موناکو با دو پیشنهاد از رئال مادرید و پاری سن ژرمن مواجه شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل و از مارکا، اگر کیلیان امباپه حاضر به امضای قرارداد با قهرمان لالیگا باشد، نصف مبلغ پیشنهادی پاری سن ژرمن را دریافت می کند.

رقم پیشنهادی رئال مادرید در سال گذشته موجب شد تا آنها از کورس جذب برای پول پاگبا بیرون بیایند اما آنها دوباره میتوانند عامل تعیین کننده در جایی باشند که یکی از داغترین استعدادهای جوان در این تابستان حضور دارد.

زین الدین زیدان و تمامی سلسله مراتب واقعی می خواهند، ام باپه را به باشگاه بیاورند، اما هیچ کس مایل نیست که تمام حقوق سیستم خود را به خطر بیاندازد، که اجازه نمی دهد چیزی بیش از پنج میلیون یورو در هر فصل برای ستاره موناکو عرضه شود.

باشگاه پاریسی قصد دارد حقوق سالانه 12 میلیون یورو را برای این بازیکن بپردازد و در حالیکه ام باپه قصد دارد برای رشد به رئال مادرید برود خانواده و پدر او قصد دارند کیلیان در فرانسه بماند.

چالش رئال مادرید برای افزایش رقم پیشنهادی برای امباپه با یک چالش همراه خواهد بود زیرا ستارگان بزرگی در این تیم حضور دارند که با پرداخت رقم بالا برای ستاره موناکو خواستار اضافه شدن دستمزدشان باشند.

اگر رئال 12 میلیون سالانه به این مهاجم جوان پرداخت کنند او به دومین بازیکن این تیم بدل می شود مه دستمزد هنگفتی دریافت می کند.

اگرچه پاری سن ژرمن رقم بالایی را پیشنهاد داده است اما امباپه می داند که پاریسی ها به اندازه رئال مادرید پرافتخار نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز