خبرگزاری کار ایران

موسوی: توانستیم بازی را مدیریت کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۵۷

دفاع وسط تیم والیبال بانک سرمایه گفت: در ست اول بازی حساس و پایاپای پیش می‌رفت، اما خداروشکر توانستیم بازی را مدیریت کنیم و برنده از زمین خارج مسابقه شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید محمد موسوی دفاع وسط تیم والیبال بانک سرمایه پس از پیروزی برابر العربی قطر اظهار داشت: بازی سختی بود، تیم‌های قطری همیشه در این رقابت‌ها از بازیکنان تراز اول دنیا استفاده می‌کند که این موضوع هیجان و حساسیت رقابت‌ها را بالا می‌برد.

وی افزود: برخی از بازیکنان ما از جمله خودم هنوز خستگی لیگ جهانی در بدن‌مان مانده است و در شرایط خوب بدنی نبودیم ولی در کل تیمی بازی کردیم و توانستیم بازی را مقتدرانه 3 بر صفر از حریف قدرت‌مندمان ببریم .

موسوی در ادامه گفت: در ست اول یک مقدار فشار روی بازیکنان‌مان بود و بازی حساس و پایاپای پیش می‌رفت، اما خداروشکر توانستیم بازی را مدیریت کنیم و برنده از زمین خارج مسابقه شویم.

دفاع وسط تیم والیبال بانک سرمایه در پایان در خصوص دیدار فینال اظهار داشت: امیدوارم فردا هم در بازی فینال دست پر از زمین بیرون بیاییم و بتوانیم از عنوان قهرمانی‌مان در آسیا دفاع کنیم.

مرحله نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا فردا (پنج شنبه) با چهار دیدار در شهرهای «نام دین» و «نین بین» ویتنام پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال بانک سرمایه در دیدار نهایی و در شهر نین بین به مصاف تویودای ژاپن می رود تا در صورت پیروزی برابر حریف برای دومین سال متوالی قهرمانی آسیا شود.

تیم های آلتای وی سی قزاقستان و العربی قطر نیز برای کسب رتبه سوم این رقابت ها در شهر نام دین ویتنام به مصاف یکدیگر می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز