خبرگزاری کار ایران

سرپرست سپاهان:

برای بازی با تراکتورسازی هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم/ منتظر قرعه‌کشی لیگ هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۶۳۸

سرپرست سپاهان گفت: زمان بازی ما با تراکتورسازی هنوز مشخص نیست و در این مورد به جمع‌بندی نرسیدیم.

مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اردوی این تیم در تهران اظهار داشت: اردوی ما در تهران از امروز شروع می‌شود و تا پنجشنبه آینده برای این اردو برنامه‌ریزی کردیم و چند بازی تدارکاتی هم در دستور کار قرار دادیم تا با آمادگی کامل لیگ برتر را شروع کنیم.

وی در مورد برگزاری دیدار تدارکاتی با تراکتورسازی در تهران گفت: برای برگزاری بازی با تراکتورسازی و زمان آن هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم. درخواست بازی از سوی تراکتوری‌ها به دست ما رسیده است ولی ما در انتظار قرعه‌کشی لیگ برتر هستیم تا طبق آن مشخص کنیم به مصاف تراکتورسازی می‌رویم یا نه و اینکه بازی در چه زمانی برگزار می‌شود.

سرپرست سپاهان در ادامه عنوان کرد: به احتمال زیاد با تراکتورسازی بازی می‌کنیم ولی مسئله‌ای که مشخص نیست زمان بازی است و بعد از قرعه کشی لیگ برتر در موردش تصمیم‌گیری می‌کنیم.

اخوان در مورد آخرین وضعیت جپاروف برای پیوستن به سپاهان هم خاطرنشان کرد: هنوز اتفاق جدیدی در این زمینه نیفتاده است و اگر خبری بشود آن را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز