خبرگزاری کار ایران

محمدباقر صادقی:

برای نیمکت نشینی به ذوب‌آهن نیامده‌ام/ با مظاهری هم رفیق هستم هم رقیب

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۶۰۹

دروازه‌بان ذوب‌آهن از دلایل بازگشت به این تیم و انگیزه رقابت با رشید مظاهری می‌گوید.

محمدباقر صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص پیوستنش به ذوب‌آهن برای فصل هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: ذوب‌آهن خانه من است و به نوعی می‌توان گفت به تیم خودم بازگشته‌ام. من در صبا نه از نظر مالی نه فنی در تیم‌هایی که حضور داشتم شرایط خوبی برایم ایجاد نشد ولی وقتی دیدم ذوب‌آهن شرایط خوبی دارد و برای قهرمانی برنامه‌ریزی دارد به این تیم بازگشتم.

وی در مورد رقابت با رشید مظاهری در دروازه ذوب‌آهن گفت: رشید دروازه‌بان خیلی خوبی است و در کنار رقابتی که با یکدیگر داریم، دوستان خوبی هم برای یکدیگر هستیم. چند فصل قبل بود که او جایگاه مرا در ترکیب اصلی ذوب‌آهن از من گرفت و حالا من آمده‌ام تا با او رقابت کنم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن در ادامه گفت: ما در ذوب‌آهن یک مربی گلرهای خوب به اسم تاوارز داریم که کار کردن زیر نظر او به فوتبال یک دروازه‌بان خیلی کمک می‌کند و برای همین حتی نیمکت نشینی در ذوب‌آهن هم در چنین شرایطی چیزهایی دارد که به من اضافه کند. البته همانطور که گفتم برای نیمکت نشینی به ذوب‌آهن نیامدم.

صادقی در مورد کار با امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: تابحال کار زیر نظر ایشان را تجربه نکرده بودم ولی در این مدت متوجه شدم که دیسیپلین در تمرینات برایش در اولویت قرار دارد و بازیکن را مجبور می‌کند در تمرینات و مسابقات صد در صد توانش را بکارگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز