خبرگزاری کار ایران

اقامت سرخپوشان در هتل رامادا انکور

زمان اولین تمرین پرسپولیس در کیف مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۳۵۲

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای برپایی اردوی تدارکاتی خود، بامداد فردا چهارشنبه راهی کیف اوکراین خواهد شد

به گزارش خبرگزاری ایلنا ، سرخپوشان فردا با پرواز 5:15 دقیقه صبح، تهران را به مقصد کیف پایتخت اوکراین ترک خواهند کرد. پرواز به اوکراین بیش از چهار ساعت به طول می‌انجامد و سرخپوشان پس از رسیدن به مقصد، در هتل رامادا انکور اقامت می‌کنند. فاصله فرودگاه تا هتل نیز حدود 30 دقیقه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس همچنین اعلام کرد: سرخپوشان صبح فردا پس از صبحانه، در نوبت صبح استراحت می‌کنند و تمرینات از بعدازظهر چهارشنبه و در کمپ دیناموکیف آغاز خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه قرار است پس از انجام تمرینات آماده‌سازی خود در اوکراین، اواخر هفته آینده برای انجام بازی با استقلال راهی آلمان شود. طبق آخرین اعلام برگزارکنندگان این مسابقه، این دیدار قرار است 25 تیر ماه در شهر بیله فلد انجام شود.

گفتنی است؛ ارتفاع کیف از سطح دریا بین 200 تا 320 متر بالاتر از سطح دریا است و از آب و هوای معتدل و مطبوعی در فصل تابستان بهره می‌برد. دمای هوای این روزها در این شهر در کمترین زمان به 25 درجه سانتیگراد هم نخواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز