خبرگزاری کار ایران

مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۱۷ _ کره جنوبی

حسینی نایب قهرمان جهان شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۶۴۰

نماینده کشورمان در وزن 63- کیلوگرم به مدال نقره رقابت های جهانی دست یافت.

به گزارش ایلنا، امروز در فینال این رقابت‌ها میرهاشم حسینی مقابل «شوآی ژائو» تکواندوکار چینی قهرمان المپیک 2016، دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2015 و برنز قهرمانی آسیا 2016 قرار گرفت و در حالیکه با غیرت تا ثانیه های آخر جنگید نتیجه را 11 بر 5 واگذار کرد و با شاسیتگی مدال نقره جهانی را بر گردن آویخت.

نماینده شایسته کشورمان روز گذشته و در مرحله مقدمانی این رقابت‌ها در نخستین گام رو در روی «عمر حجامی» از مراکش قرار گرفت و با پیروزی مقتدرانه (25 بر 5) از شیاپ‌چانگ خارج شد. در ادامه به مصاف «آلجاندرو چانگ» از آمریکا رفت و با نتیجه 21 بر 10 این مبارزات را به نفع خود به پایان رساند.

هوگوپوش وزن 63- کیلوگرم در مبارزه سوم مقابل «هاکان رسبر» نماینده ترکیه دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا 2017 و طلای قهرمانی نوجوانان جهان 2016 با نتیجه 20 بر 6 پیروز و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. میرهاشم در چهارمین پیکار مقابل «چیا هسین هو» از چین تایپه قرار گرفت و با پیروزی (21 بر 7) توانست به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها راه پیدا کند و مدال برنز خود را قطعی نماید.

او در مرحله نیمه نهایی رو در روی «محمد ممدوف» از آذربایجان دارنده مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان و مدال قهرمانی اروپا قرار گرفت و در رقابتی نزدیک و حساس با نتیجه بر 6 بر 5 توانست به فینال این مسابقات راه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز