خبرگزاری کار ایران

ادعای آقای ستاره؛ من برای پول بازی نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۴۶۶

دنی آلوز اعلام کرد که از یوونتوس جدا خواهد شد. به نظر می‌رسد که او به منچسترسیتی خواهد پیوست.

به گزارش ایلنا، جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی یووه اعلام کرد که قرارداد آلوز فسخ خواهد شد، هرچند که از آن یک سال دیگر باقی مانده است.

 این مدافع راست 34ساله قصد جدایی دارد و احتمالا به منچسترسیتی خواهد رفت و دوباره زیر نظر پپ گواردیولا بازی خواهد کرد. او با گواردیولا در بارسلونا سه بار لالیگا و دو بار لیگ قهرمانان را فتح کرد.

آلوز که با یوونتوس نتوانست فاتح لیگ قهرمانان شود، با یووه خداحافظی کرده است.

 او در پستی در اینستاگرام آورده: «می‌خواهم از همه طرفداران یوونتوس بابت سالی که تجربه کردم تشکر کنم. از هم‌تیمی‌ها ممنونم که بسیار حرفه‌ای رفتار کرد و از من استقبال کردند و از باشگاه هم سپاسگزارم که پیروز می‌شود و به فینال‌ها می‌رسد. من فکر می‌کنم با تعهد، شور و شوق و تمام تلاش‌هایی که کردم، احترامم به باشگاه و هواداران را نشان دادم. هر روز تلاش کردم که از یوونتوس باشگاه بزرگتری بسازم. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم اگر گاهی کاری کردم که باعث ناراحتی‌شان شد. منظورم اصلا این نبوده است. من فقط بسیار بی‌فکر عمل می‌کنم و این را تنها تعداد کمی درک می‌کنند. هرچند که شاید به نظر می‌رسد من انسان کاملی نیستم اما قلبم پاک است. امروز رابطه حرفه‌ای ما تمام می‌شود و من می‌خواهم دلم همیشه پیش آنهایی باشد که از یووه باشگاهی بزرگ ساخته‌اند. من حس می‌کنم که باید از آقای ماروتا تشکر کنم که این فرصت را به من داد. او بسیار حرفه‌ای است و کسی است که کمتر مانند او می‌توان فردی عاشق کارش پیدا کرد. من برای پول بازی نمی‌کنم. من فوتبال را بازی می‌کنم چون عاشق این حرفه هستم و عاشق آنهایی که در فوتبال هستند. این به عهده شما که قضاوت کنید من چه کرده‌ام. من عاشق فوتبال هستم و پول هرگز من را در هیچ‌جایی نگه نداشته است.»

در تابستان گذشته بود که آلوز بارسلونا را ترک کرد و به یوونتوس پیوست. عملکرد او در یووه ، به‌ویژه در لیگ قهرمانان درخشان بود و او کمک بسیاری کرد که این تیم به فینال برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز