خبرگزاری کار ایران

برپایی اردوهای تیم‌های ایرانی در گرجستان و روسیه

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۲۲۱

با تکمیل تیم‌ها و جذب بازیکنان مدنظر، پروسه بعدی آماده‌سازی برای فصل آینده در دستور کار تیم‌ها و کادرفنی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با نزدیک شدن به فصل جدید فوتبال ایران، تیم‌ها برنامه اردوی آماده‌سازی خود برای حضوری قدرتمند در لیگ هفدهم را استارت زده‌اند. در این راه پرسپولیس اردوی اوکراین را در نظر گرفته و استقلال نیز به دنبال تدارک حضور در ارمنستان است تا برنامه خود را در این کشور پشت سر بگذارد. پدیده مشهد نیز در تدارک سفر به ترکیه است و رضا مهاجری این کشور را برای آماده‌سازی سرخپوشان مشهدی در نظر گرفته است.

فصل گذشته نیز سایپا و ماشین سازی اردوی گرجستان را پشت سر گذاشتند و در این کشور اروپایی به برگزاری چند دیدار تدارکاتی پرداختند. مبین درخشان، بازیکن سابق پیکان و نفت تهران که اکنون در خارج از کشور به سر می‌برد با سود بردن از ارتباطات خود در راستای حضور تیم‌های ایرانی در این کشورهای بهره برده است. درخشان که ارتباط گسترده‌ای در گرجستان، اوکراین و روسیه دارد، اقدام به برگزاری اردو برای تیم‌های سایپا و ماشین سازی تبریز در سال گذشته و همچنین سایر تیم‌های ورزشی کشور در سال جاری کرده است. باید دید در فصل جدید تیم‌ها از کدام پتانسیل‌ها برای بهره بردن از زمان آماده‌سازی خود سود خواهند برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز