خبرگزاری کار ایران

مشخص نیست جباری، همان جباری باشد

نامجومطلق: استقلال هنوز ضعف‌هایش را رفع نکرده است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۴۷۰

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران معتقد است آبی‌پوشان در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند اما با این حال هنوز ضعف‌های آن‌ها برطرف نشده است.

مجید نامجو مطلق در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در خصوص نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت: استقلال بازیکنان خوبی را جذب کرده اما با این حال هنوز نتوانسته نقطه ضعف‌های خود را رفع کند. حضور یک پلی میکر با تجربه در این تیم ضروری است. فرشید اسماعیلی بازیکن خوب و توانمندی است اما حضور یک پلی میکر با تجربه در کنار او هم واجب است که استقلال هنوز این اقدام را انجام نداده است.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با این که جذب مجتبی جباری می‌تواند برای آبی‌ها مفید باشد، گفت: جباری 5 سال پیش بازیکن خیلی خوبی بود اما مشخص نیست الان هم بتواند همان بازیکن باشد یا نه؟ شاید همان آمادگی را داشته باشد و شاید هم ضعیف شده باشد. مسئله این است که در این چند سال ما بازی خاصی از او ندیده‌ایم که بخواهیم در مورد این بازیکن قضاوت کنیم.

وی در ادامه افزود: استقلال به یک مدافع میانی با تجربه و یک مهاجم خوب بلند قد هم نیاز دارد. اگر این بازیکنان استقلالی شوند، شرایط این تیم در فصل جدید بهتر خواهد شد. مهم این است که استقلال برای ضعف‌هایی که داشته کاری انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز