خبرگزاری کار ایران

اوضاع نه چندان خوب سپاهان/ به سود استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۰۶۶

زردهای اصفهان 5،6 بازیکن خود را این فصل از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان لیگ شانزدهم را بد شروع کرد. مدیران این باشگاه از الگوی استقلال خوزستان الهام گرفته و سعی کردند با رونویسی فرمول قهرمانی این تیم در لیگ پانزدهم به موفقیت برسند و «جوان‌سازی» کنند.

از همین رو، آنها عبدالله ویسی را بر سر جوانانشان نهادند، مربی‌ای که استقلال خوزستان را قهرمان لیگ ایران کرده به لستر ایران شهره کرده بود.

با این حال، این فرمول به شکست انجامید و آنها در میانه‌ی راه زلاتکو کرانچار را آوردند و تکانی به خود دادند. در انتهای فصل آنها در آستانه‌ی کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان آسیا نیز بودند.

با شروع فصل نقل و انتقالات زردها سیاستشان را تغییر داده روی بازیکنان مشهور و ستاره‌ها دست گذاشتند. ساسان انصاری، عزت پورقاز، سعید آقایی، شاهین ثاقبی و سیاوش یزدانی را به اصفهان آوردند.  

با این حال، این تیم بازیکنان زیادی را از دست داده است. زوج خط دفاعی این تیم که جزو بهترینها هستند از اصفهان رفته‌اند. شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس رفته و موسی کولیبالی به استقلال خوزستان.

همچنین، آنها طالب ریکانی و فرید بهزادی کریمی را از دست داده‌اند و اکنون خبر می‌رسد که احسان حاج‌صفی هم از جمع شاگردان کرانچار جدا خواهد شد و سودای لژیونر شدن در سر دارد.

بدون شک تضعیف سپاهان به سود پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی است که جدی‌ترین مدعیان قهرمانی به حساب می‌آیند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز