خبرگزاری کار ایران

بوسه‌ی شجاعیان بر پیراهن استقلال را باور کنیم؟ / نصیرزاده و معمای شجاعیان

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۸۱

برای تعیین این که اظهارات شجاعیان درباره‌ی علاقه‌اش به استقلال جدی است یا نه باید به صحبت‌های مدیرعامل گسترش رجوع و مبلغ هنگفتی که او دریافت کرده است را فعلاً فراموش کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، داریوش شجاعیان به استقلال پیوست تا این تیم انتقام گادوین منشا را از پرسپولیس بگیرد.

این انتقال یکی از حساس‌ترین انتقالات سالهای اخیر بود و بیشتر هیجاناتی که رسانه‌ها ایجاد کرده بودند آن را جنجالی کرد- به نحو مصنوعی جنجالی شد. چرا که پرسپولیس هیچگاه به صورت رسمی برای این بازیکن با گسترش فولاد نامه‌نگاری نکرده بود، چنانکه استقلال نیز به صورت رسمی خواستار استخدام منشا نشده بود.

نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد، در مصاحبه‌ای شایعاتی که درباره‌ی «پولکی» بودن شجاعیان قوت گرفته بود را رد کرد. در حالی که رسانه‌ها از ماندن شجاعیان سر دوراهی آبی و قرمز می‌گفتند نصیرزاده تاکید کرد که هیچ دوراهی‌ای در کار نبوده: «پرسپولیس یک بار سر پایی توسط ترکاشوند در هتل  المپیک برای شجاعیان با ما صحبت کرد که سر جمع ۲۰ ثانیه هم نشد.»

همچنین رقم درخواستی پرسپولیس همان رقمی بوده که استقلال پیشنهاد داده بود. چرا که ترکاشوند به نصیرزاده گفته بود پرسپولیس می‌خواهد «همان مبلغی که استقلال می‌خواهد پرداخت کند را به همان روش به گسترش فولاد بدهد تا شجاعیان به پرسپولیس برود.»

شجاعیان از مدتها پیش گفته بود که استقلالی است و به نظر باید این حرف را باور کرد. او سر دوراهی‌ای قرار نگرفت و... به نظر باید این عکس را باور کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز