خبرگزاری کار ایران

فرشاد سالاروند : دنبال تجربه جدیدی بودم

حسم می‌گوید با تارتار و این بازیکنان پارس جنوبی پدیده لیگ خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۹۷۰

هافبک جدید پارس جنوبی جم گفت: به دنبال یک تجربه جدید بودم و مشورت‌ها مرا به پارس جنوبی و کار با تارتار رساند.

به گزارش ایلنا، فرشاد سالاروند که به تازگی به پارس جنوبی جم پیوسته و شاگرد تارتار شده درخصوص پیوستن به پارس جنوبی جم و انتخاب این تیم اظهار داشت: پارس جنوبی جم یکی از گزینه های پیش روی من بود که با مشورت با چند تن از اطرافیانم آن را انتخاب و امسال پیراهن آن را برتن خواهم کرد.

وی افزود: از سوی دیگر با شناختی که از مهدی تارتار با مشورت از دوستانم پیدا کردم متوجه شدم که در کنار او فوتبالم شرایط بهتری می تواند پیدا کند و از سوی دیگر دوست داشتم یک فضای جدید را تجربه کنم و همه این عوامل کمک کرد تا بتوانم پارس جنوبی جم را به عنوان تیم جدیدم انتخاب کنم.

هافبک جدید پارس جنوبی درخصوص شرایط این تیم در لیگ و اینکه چقدر امیدوار به موفقیت آن در لیگ برتر به عنوان یک تیم تازه وارد خواهد بود، گفت: پارس جنوبی به نظرم شرایطی مثل استقلال خوزستان دارد و احساسم می گوید این تیم یکی از پدیده های لیگ هفدهم خواهم بود. با صحبت هایی که با تارتار داشتم و واقعا مربی جوان و با دانشی است دیدم چه عزم و تلاشی برای موفقیت این تیم وجود دارد.

وی ادامه داد: تیمی که تلفیقی از بازیکنان خوب لیگ یک و لیگ برتر است و با جذب بازیکنانی مثل محمد طیبی، مهدی زبیدی و محسن فروزان نشان داده می خواهد در لیگ حرف برای گفتن داشته باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بتوانیم روزهای خوبی را در لیگ در کنار هم تجربه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز