خبرگزاری کار ایران

همکارى مجتبى جبارى - کاهانى؛ وقت داریم حالا

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۸۵

تابستان برای فوتبالیست‌ها فصل مهمی است. آنها در این فصل تیم بعدی‌شان را انتخاب می‌کنند و بخشی از سرنوشت‌شان را رقم می‌زنند اما برای مجتبی جباری اهمیتی مضاعف دارد.

به گزارش ایلنا، جبارى که به نظر می‌رسد به پایان راهش در لیگ ستارگان قطر رسیده، ممکن است برای همیشه ناچار به ترک مستطیل سبز شود. او خودش در یک رسانه قطری گفته بود منتظر تحولات باشگاه است تا ببیند در این تیم جایی دارد یا نه. با این وجود تابستان96 برای زیدان آسیا در یک حوزه دیگر هم حایز اهمیت است؛ عرصه سینما! همه می‌دانند که جباری دلمشغولی‌هایی در عرصه فرهنگ و هنر دارد. او تئاتر می‌رود، کتاب می‌خواند و فیلم می‌بیند.

با این همه اوج ابراز علاقه او به این حیطه، 3سال پیش اتفاق افتاد که شماره8 پیشین آبی‌ها سرمایه‌گذاری در فیلم جدید رضا کاهانی را بر عهده گرفت. کاهانی آن زمان برای ساختن فیلمی راهی فرانسه شد.

او به دنبال یک سرمایه‌گذار ایرانی برای فیلمش بود و در نهایت این پیشنهاد را با مجتبی جباری در میان گذاشت. جباری هم که تازه با کاهانی آشنا شده بود، پیشنهاد این کارگردان را پذیرفت و در فیلم سینمایی «وقت داریم حالا» سرمایه‌گذاری کرد. فیلم در یک جشنواره فرانسوی اکران شد و حاشیه‌هایی را به دنبال آورد. ماحصل این حواشی هم این بود که اثر مزبور در ایران پروانه نمایش نگرفت و در نتیجه سرمایه آقای سوپراستار هم معلق باقی ماند. حتی این اواخر خود کاهانی هم از عدم نمایش این فیلم گله کرده بود.

حالا اما با دستور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد قرار شده تا اوایل مرداد تکلیف 13فیلم معلق روشن شود و آنها امکان نمایش عمومی در ایران را پیدا کنند. این 13فیلم در حال حاضر زیر ذره‌بین قرار دارند و گفته می‌شود تا آن زمان حداقل 10تای آنها با رفع مشکل پروانه نمایش دریافت خواهند کرد. یکی از این فیلم‌ها که شانس بالایی برای رفتن روی پرده دارد، همین فیلم سینمایی «وقت داریم حالا» است؛ فیلمی که خود جباری اولین بار پس از تماشای آن از محصول سرمایه‌گذاری‌اش ابراز رضایت کرد و حالا باید دید با روی پرده رفتن آن، سرمایه جباری بر می‌گردد یا نه.

حالا جباری هم باید به دنبال تعیین تکلیف فوتبالش باشد و هم به فکر فیلمش، که آیا روی پرده سینما خواهد رفت یا نه. هر چند به نظر می‌رسد این روزها بیشتر دلمشغولی جباری همچنان فوتبالش باشد چرا که او همچنان اوضاع استقلال را بیشتر رصد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز